სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

понедельник, 9 июня 2014 г.

საშინაო დავალება 10/ 06/14


ხვალ მათემატიკაში გვაქვს გამოცდა!
  • ბაჭიამ დაამატა ერთი ამოცანა და ნახეთ!!
დღეს გვქონდა ბოლო ტესტირება


  • ქართული___




მათემატიკა ___ შეკრიბეთ

ეხლა კი გთავაზობთ ნახატ ფილმს

მოუსმინეთ სოკოს ყურადღებით და დამიწერეთ მისი სიტყვები კომენტარებში!

8 комментариев:

  1. სოკოს სიტყვები
    მე დიდი არაფერი გამიკეთებია. მადლობა მე კი არა ერტმანეთს გადაუხადეთ.თქვენ ხომ ჭექა-ქუხილისაგან კეთილმა გულმა შეგიფარათ, მტრისაგან კი მეგობრობამ გიხსნათ.აი ასე
    ლუკა

    ОтветитьУдалить
  2. სოკომ თქვა ძალიან გარგია რომ მეგობრები ხართ:ჭექა ქუხილში და წვიმაში მეგობრობა დაგეხმარატ და გასაჭირში კი გული ცხოველებმა უტხრეს შენ და გვეხმარე არა მე ცოტათი მარა ეს თქვენი მეგობრობა იყო ნინო ხაჩიძე

    ОтветитьУдалить
  3. სოკო:ჩემი საქმე პატარაა, თქვენ ერთმანათს გადაუხადეთ მადლობა, მეხისგან თქვენმა კეთილმა გულმა გადაგარჩინათო, მტრისგან კი, მეგობრობამ:ნიკიტა

    ОтветитьУдалить
  4. მე დიდი არაფერი გამიკეთებია. მე კი არა,ერთმანეთს გადაუხადეთ მადლობა. ჭექა-ქუხილისაგან თქვენ კეთილმა გუმა დაგიფარათ,მტრისგან გი მეგობრობამ გადაგარჩინათ.
    აი ასე.
    ელენე ითაშვილი

    ОтветитьУдалить
  5. me iseti araferi gamiketeia. me ki ara ertmanets utxarit madloa. cheqaquxilisgan tqvenma ketilma gulma gixsnat. mtrisgan ki megoroam gadagarcinat... s.basilashvili

    ОтветитьУдалить
  6. 1) 45
    2) 5
    3) 5x23
    Mariam Karitchashvili

    ОтветитьУдалить
  7. სოკომ თქვა - მე დიდი საქმე არ გამიკეთებია, მადლობამე კი არა, ერთმანეთს უნდა გადაუხადოთ.
    ჭექა-ქუხილისაგან კეთილმა გულმა გადაგარჩინათ, ხოლო მტრისაგან მეგობრობამო.
    მარიამ კარიჭაშვილი

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!