სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

суббота, 4 августа 2012 г.

გოგოძე საბა

  მე_4 კლასი  21.01.15

12 комментариев:

  1. დედა-ინგა 555175932
    sabuka-inga@mail.ru

    ОтветитьУдалить
  2. • 7. მოთხრობები ,,დევნილი მეგობარი”, ,,ბეღურა’’, ,, მერცხალი’’, ,,ლომი’’, ,,ცისარტყელა,’’ ბავშვებს ფრინველთა და ცხოველთა სამყაროს აცნობს (საბა გ.)

    ОтветитьУдалить
  3. . თქვენსკენ მოვეშურები,
    აბა, ჰერი, მარხილო!
    მოვალ წელი ახალი
    საამო და სალხინო.
    თეთრზე თეთრი ფიფქები
    მომყვებიან მტრედებად,
    სიუხვე და ბარაქა
    სახლში დაგებედებათ.
    .აბა, ნუ შეგაშინებთ,
    თოვლის კორიანტელი,
    მომაქვს ქვეყნის სიკეთე
    და მშვიდობის ნათელი! გოგოძე

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ტანში ჟრუანტელი მივლის,
      ახალი წლის დილა დგება,
      ფიფქი -თოვლის შვილობილი
      ხელზე მტრედად მაფრინდება.

      Удалить
  4. ირაკლი-დაწერს , ანრი-იყიდის დიდ ფურცელს, მარიამი-იმფორმაციას მოიძიებს, ნიკა-დახატავს, მარიკო-სურათებს მოიძიებს, მე ბუკში ვიმუშავებ.

    ОтветитьУдалить
  5. ნაძვის ხესთან ვზივართ და
    არ ჩაგვთვლიმოს ვცდილობთ.
    თოვლის პაპას რომ დავხვდეთ
    არ გვსურს დავიძინოთ.

    ОтветитьУдалить
  6. მას ჩემი ნომერი არის:593720102

    ОтветитьУдалить
  7. შემოდგომის წვიმიან დღეს,მეგობრები თაგვი პეპელა და ჭიანჭველა სოკოს შეფარებოდნენ.იქვე ხის ტოტზე სიცივისგან მობუზული ბეღურა იჯდა.მეგობრებს შეეცოდათ საწყალი ჩიტი და თავისთან მიიწვიეს.
    იქვე გალუმპული ბაჭია და მელია დაინახეს და თავისთან დაუძახეს.სოკოზე შემომჯდარი ბაყაყი მხიარულად ყიყინებდა.
    წვიმამ გადაიღო და სოკომ გამოიხედა.მეგობრებმა დიდი მადლობა გადაუხადეს დახმარებისთვის.

    ОтветитьУдалить
  8. მას მე მაქს:12,20,20,15,20,20,12,13,20,20

    ОтветитьУдалить
  9. N1 არასოდეს დატოვო უთო ჩართული
    N2 არსოდეს შეარჭო ელექტრო ჩამრთველში წვეტიანი საგნები

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!