სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

понедельник, 12 января 2004 г.

ბასილაშვილი საბა __ დაბ. 22.11.05

მე4 კლასი ( პოეზიის წუთი)

...
საბა და ნიკა ფავლენიშვლი
დედა__ ნინო წიკლაური მობ. : 593 97 99 55 ბინა :  277-48-68 მისამართი :  წინანდლის ქ.#8
პ.ნ. 01211107288

20 комментариев:

  1. nino wiklauri----- piradi # 01033002825
    # a 1376511

    ioseb basilashvili----- piradi# 01011017063
    # b 0580884

    ОтветитьУдалить
  2. • 6. იაკობ გოგებაშვილი საბავშვო ლიტერატურის ფუძემდებელია. ბევრი მისი მოთხრობა ქართული ხალხური ანდაზების საფუძველზეა შექმნილი.ასეთია: ,,ქურდი და მამალი”, ,,მერცხალი და მეცხვარე”, ,,ცხვარი და მარტი”...(ბასილაშვილი)

    ОтветитьУдалить
  3. გილოცავ დაბადების დღეს!!!!! ლიზი მეტონიძე

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. მეც გილოცავ , საბა, ბედნიერ და წარმატებულ მომავალს გისურვებ , ჩემო კარგო !!!

      Удалить
    2. zalian didi madloba :) :)

      Удалить
  4. მეკვლე ვარ!..

    თოვლი მოსულა ქათქათა,
    მთა-ბარი დაუბარდნია,
    მეკვლე ვარ,
    - ვარსკვლავბიჭუნა,
    ახალი წელიწადია!
    ციდან ეშვება ფარფატით
    ფიფქები სხივთაფერება,
    მომყვება თოვლის ბაბუა,
    ხალისით ამემღერება:
    კარი გამიღეთ,
    მეკვლე ვარ!
    ახალწლის მახარობელი,
    მომაქვს ათასი სიმღერა,
    მამულის საგალობელი. ბასილაშვილი

    ОтветитьУдалить
  5. saba gfogoZe rogor xar






    saba.basili

    ОтветитьУдалить
  6. მე კარგად ჩემტან გამოხვალ? საბა გოგოძე

    ОтветитьУдалить
  7. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  8. {როგორ ხარ ლიზი ჭელიძე?}
    [საბა ბასილასჰვილი]

    ОтветитьУдалить
  9. საბა არის თოვლის ბაბუა , ფორმა ნიკა ფავლენიშვილს აქვს მგონი და კიითხეთ.
    ლექსი:
    1.ნაძვის ხეო, ნაძვის ხეო,
    ლამაზო და მშვენიერო,
    როგორ მინდა შენს გარშემო
    ვიცეკვო და დავიმღრო!
    ასევე მონაწილეობს სპექტაკლში ,,მგელი და კრავი" [მგელია]
    და კიდევ ,,კარლსონი და მეგობრებში"__,, თოვლის პაპაა:
    მომაკითხე მოგცენ ტექსტს და გადააქსეროქსებ!!

    ОтветитьУдалить
  10. თოვლის პაპის ნათქვამი ფავორიტებში დამატება
    ცეკვით, სიმღერით,
    სიცილ-კისკისით
    მომილოცია
    ახალი წელი!
    მომაქვს ციგები,
    მომაქვს გუნდები,
    მაჭახელების
    ჭახან-ჭახანი!
    მაღალი ნაძვის
    მწვანედ ღაღანი,
    მწვანე ნაძვივით
    რწმენა მაღალი,
    რომ ამ მიწაზე
    აღარ იქნება
    წყარო დამშრალი,
    ნერგი გამხმარი.
    გულს გაგვიხარებს
    შრომის სიმღერა,
    წარმატებები
    ახალ-ახალი
    და საქართველო
    გახდება მალე
    მართლაც ზღაპრული
    მხარე ბაღნარი

    გივი ჭიჭინაძე

    ОтветитьУдалить
  11. Tovlis papa: _ gamarjoba, bavSvebo!
    iciT, saidan movdivar? uRrani, daTovlili tyidan. TqvenTvis momaqvs saocre-bebi da jadosnuri ambebi. xurjini saCuqrebiT maqvs savse. momaqvs sixaruli, sitkbo, baraqa! axali wlis dadgomas mogilocavT yvelas!
    Tovlis papa xurjinidan saCuqrebs iRebs da bavSvebs urigebs.

    ОтветитьУдалить
  12. ლექსი : ყველაფერი დაუჯერეთ მშობლებს
    სწავლით გულიგაუხარეთ, თორემ ,
    თოვლის პაპა ურჩ და ზარმაც ბავშვებს
    დამიჯერეთ უსაჩუქროდ ტოვებს!!!

    მერე დაურიგებს საჩუქრებს

    ОтветитьУдалить
  13. საბა როგორ ხარ?
    საბა გოგოძე ვარ

    ОтветитьУдалить
  14. შენი ამოცანაა:
    ერთ დღეს -54კგ
    მეოერე დღეს-1234კგ
    სულ-?

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!