სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

понедельник, 9 апреля 2012 г.

ანდრია გივიშვილი-ამილახვარი 26.12.04

მე-4 კლასი 
III კლასი, 2014 10 აპრილი
...
..დედა: ქრისტინე
მობ.:555-34-00-94

ბინა : 298-34-53

მისამართი : გრიბოედ. #27

.,65502015128
19 ნოემბერი 2012წ.

17 комментариев:

  1. givi givishvili-amilakhvari
    01002003676
    D 0343177
    kristina kortxonjia
    62001002002
    E 0453881

    ОтветитьУдалить
  2. .თეთრად ელავს ბურბუშელა
    და ფიჭვის ხეს სურნელს აკმევს.
    ზედ კი ბებო ნელა-ნელა
    ჰკიდებს ვაშლებს, ვერცხლის კაკლებს,
    კანფეტებს და მანდარინებს,
    ჩურჩხელებს და ჩირის ასხმას
    და თან უხსნის შვილიშვილებს:---ანდრია

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ბავშვებო , ჯერ არ დაიძინოთ,თოვლის პაპას წერილი მომაქვს! ნახეთ რას გვწერს
      საახალწლო ზეიმი თქვენს სტუდიაში უნდა გავმართო. თქვენსკენ სიხარულით მოვიჩქარი .კარნავალი ერთად მოვაწყოთ. სანამ მოვალ,არ მოიწყინოთ, იმხიარულეთ.

      თქვენი თოვლის პაპა.

      Удалить
    2. 1. გვიყვარდეს სამშობლო,
      სიმართლე გვიყვარდეს,
      გვიყვარდეს,
      გვიყვარდეს წიგნი...
      რაც უნდა ისურვო,
      რაც უნდა ინატრო, -
      ესაა ყველაზე დიდი.ქრისტინე=ანდრია

      Удалить
    3. იტყვით მაკას, ანრის დედიკოს, შემდეგ

      Удалить
  3. ანდრია მესამე [სტაფილო] ამოცანას რატომ არ აკეთებ ?

    ОтветитьУдалить
  4. 1. luka lamazad dawers
    2. me davxatav
    3. aleqsandra da lizi naxats gaaperadeben
    4. nino did furcels moitans
    andria

    ОтветитьУдалить
  5. 1) რამე ზრაპარს მოვიგონებ ანას ტელეფონის ნომერი მაქვს და ყველას გადაურეკავს
    ნინო

    ОтветитьУдалить
  6. ანდრია პოვერ-პოინტში ვინ მუშაობს შენს ჯგუფში?

    ОтветитьУдалить
  7. როლი: ფილთაქვა , პიესაში__,,გვრიტი"
    - გვრიტო, გვრიტო, საით გაგიწევია?
    - შვილების საძებნელად. . . .
    - ეგ მახათი და მამალი რაღად მოგდევენ?
    - ჩემ საშველად მოდიან.
    - მაშ მეც შენი მშველელი ვიქნებიო.
    - ძალიან კარგიო.. . . ..



    მე გახლავართ N20 საჯარო სკოლი მე-31 კლასის მოსწავლე ანდრია. . . ___წარმოგიდგენთ პროექტს : ,,ქართული ხალხური ზღაპრები“
    პროექტზე ვიმუშავეთ : მე ,ნინო ხაჩიძემ, ალექსანდრა ძაბახიძემ,ლუკა ცხვედაძემ,კიდევ ვინ არიან არ მახსოვს ... ჩამოთვლი ყველას , ანდრია

    ОтветитьУдалить
  8. ანდრია : ფილთაქვა , პრეზენტატორი , ლექსები კლასთან ერთად ,

    ОтветитьУдалить

  9. შობის ღამე დგებაო,
    ქრისტე იბადებაო
    ყველა სასწაული
    ხომ შობის ღამეს ხდებაო

    შობას გილოცავთ!!!

    ОтветитьУдалить
  10. ანდრია მე შენი ინგლისურის წიგნები გამყვა-ნიკიტა

    ОтветитьУдалить
  11. 34560:5=6912, )(-230=1345
    )(=1345+230
    )(=1575
    ---------------------
    1575-230=1345
    1345=1345


    3490
    +
    1249
    --------
    4739

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!