სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

среда, 4 июля 2012 г.

ლიზი მეტონიძე

დედა: მაია ქავთარაძე
მობ.: 577 988 145
ბინა : 2 99 76 96
მისამართი : ვირსალაძის ქ.8

32 комментария:

  1. E-MAIL : chiamaia1313@mail.ru

    ОтветитьУдалить
  2. მას მე ვანახე ჩემ გვარში მაგრამ არ ეწქერა. ლიზი მეტონიძე

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. მე-17 კარიჭაშვილტან ერთად:
      ვერ გვიცანით? როგორ მოგწონთ ჩვენი თეთრი ქურქი? ჩვენ კურდღლები ზამთარში ქურქს ვიცვლით.

      Удалить
  3. .დარბაიძეს შემდეგ:

    რაც ძველია, ძველია,
    ძველია და მიდის.
    დღეს ახალი წელია,
    ზეიმია დიდი.
    დაფიფქული წარბებით,
    დათრთვილული ქუდით
    თოვლისპაპა მოვიდა
    თოვლი მოაქვს გუდით.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ალექსანდრეს შემდეგ:
      ქრისტეშობას დაგილოცავთ,
      დაესწარით მრავალს,
      გიდღეგრძელებთ მამულს, კერას,
      გენს და შთამომავალს!

      Удалить
  4. მას მომენატრეთ!!!!!! <3

    ОтветитьУдалить
  5. sakutari tavi amovicani shemrcxva :(





    sakutari tavi amovicani da shemrcxva :((( carmma chvenc shegvashina...


    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. რას ნიშნავს ეს კომენტარი ????

      Удалить
    2. მას მე არ დამიწერია
      ლიზა მეტონიძე

      Удалить
  6. ივარჯიშე მეტყველებაში , უკვე ზეპირად უნდა იცოდე ტექსტი თითქმის! ___ მიპასუხე

    ОтветитьУдалить
  7. შევეცდები კარგად .
    ლიზი მეტონიძე

    ОтветитьУдалить
  8. ___ტანზე კოხტად ჩაურიგა
    ყავისფერი ღლები;
    განა მართლა ღილებია-
    გაკროლილი თხილები [

    ОтветитьУдалить
  9. მე გახლავართ N20 საჯარო სკოლი მე-31 კლასის მოსწავლე ლიზი მეტონიძე . . .წარმოგიდგენთ პროექტს ,,ნორჩი მწერალი „ პროექტზე ვიმუშავეთ :.... ..... ..... .....

    ОтветитьУдалить
  10. ლიზა შენი ნომერი
    ნინო
    ხაჩიძე
    ტელაფონის
    სახლის არა



    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. 577988146
      ლიზა მეტონიძე

      Удалить
    2. ეს ნომერი ნინოს თავის ,,კედელზეც " დაუდე ,ლიზა
      !

      Удалить
  11. LIZA 1PIRVELI adgili aiRe tu meore nino khachidze

    ОтветитьУдалить
  12. ლიზი გაკვეთილები გააკეთე.?ლიზა ჩელიძე

    ОтветитьУдалить
  13. ლიზა როგორ ხარ? გააკეთე დავალებები?
    ლიზი კუპატაძე

    ОтветитьУдалить
  14. არა არც მე არ გავაკეთე

    ОтветитьУдалить
  15. liza rogor XAR??????????
    :D :D :D :D :D

    ОтветитьУдалить
  16. ლიზა როგორ ხარ?

    ОтветитьУдалить
  17. კკარგად
    ლიზა მეტონიძე

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!