სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

суббота, 31 марта 2012 г.

მარიკო კევლიშვილი 23.07.05




Добавьте подпись
გამარჯობათ,მე მოგიყვებით პატარა ცელქი ფანქრის თავგადასავალს.ძალიან მოუსვენარი იყო,სადაც კი მონახავდა თავისუფალ,სუფთა ადგილს,ხატავდა და ხაზავდა.ერთ დღესაც თავი ამოყო ფერად ფანქრებთან.თავიდან ცოტა შეშინებული და დაბნეული იყო,მერე გაბრაზებული ფერად ფანქრებზე,რადგან ისინი თავს იწონებდნენ თავისი ბრდღვიალა და ნაირ-ნაირი ფერებით.დროთა განმავლობაში მაინც გამონახეს საერთო ენა,ერთ ყუთშიც მოთავსდნენ და მას შემდეგ ბევრი ლამაზი ნახატი თუ ფიგურა შექმნეს.
deda: nino nioraZe
mob.: 597-53-30-10
bina : 299-61-62
misamarTi: l.asaTianis #2


12 комментариев:

  1. mama-zurab kevlishvili piradi #20001004587 da # ბ0710494 deda-nino nioradze piradi #01015013440 da # გ1242023

    ОтветитьУдалить
  2. 4. დიდმა პედაგოგმა შეადგინა ,, ქართული ანბანი” და პირველი საკითხავი წიგნი მოსწავლეთათვის.შემდეგ ,,ბუნების კარი”. მან მშობლიური ენის სამყაროში შესაღწევ ჯადოსნურ წიგნს ,,დედა ენა” უწოდა (მარიკო)

    ОтветитьУдалить
  3. გამარჯობათ ძვირფასო სტუმრებო! მე და ბავშვებმა მუსიკალური სპექტაკლი მოგიმზადეთ დათუნიაზე,რომელსაც ზამთარში გამოეღვიძა.თქვენ ალბათ იცით,რომ დათუნიებს ზამთარში სძინავთ,გაზაფხულზე კი იღვიძებენ. აი,ჩვენი ზღაპრის გმირ დაათუნიას კი უცებ ზამთარში გამოეღვიძა. მარიკო

    ОтветитьУдалить
  4. მე-10 დარბაიძის(დათვი) შემდეგ:
    "დრუნჩამ ალბათ არ იცის რომ ფრინველები გვიან შემოდგომით მიფრინავენ.ბავშვებო,თქვენ ხომ იცით სად მიფრინავენ ფრინველები გამოსაზამთრებლად?"

    ОтветитьУдалить
  5. 'ყველას" შემდეგ:
    მე-12- "ჩაფიქრებული მიდიოდა დათუნია ტყეში,უცებ ყვავების სიმღერის ხმა შემოესმა. სხვათა შორის, ყვევაბი თბილი ქვეყნებისკენ არ მიფრინავენ. რატომ?"

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. 26-მთხრობელები : რა კარგია,კარნავალს გავმართავთ,ბავშვებიც გვესტუმრებიან.!!! [ბოლოს]

      Удалить
    2. თაქთაქიშვილის შემდეგ:

      შობის ღამე დგებაო,
      ქრისტე იბადებაო
      ყველა საწაული ხომ
      შობის ღამეს ხდებაო!

      Удалить
  6. გამარჯობათ,მე მოგიყვებით პატარა ცელქი ფანქრის თავგადასავალს.ძალიან მოუსვენარი იყო,სადაც კი მონახავდა თავისუფალ,სუფთა ადგილს,ხატავდა და ხაზავდა.ერთ დღესაც თავი ამოყო ფერად ფანქრებთან.თავიდან ცოტა შეშინებული და დაბნეული იყო,მერე გაბრაზებული ფერად ფანქრებზე,რადგან ისინი თავს იწონებდნენ თავისი ბრდღვიალა და ნაირ-ნაირი ფერებით.დროთა განმავლობაში მაინც გამონახეს საერთო ენა,ერთ ყუთშიც მოთავსდნენ და მას შემდეგ ბევრი ლამაზი ნახატი თუ ფიგურა შექმნეს.

    ОтветитьУдалить
  7. ვარდისფერი ფერიაა: აცვია შესაბამისად , ხელში უჭირავს ჯადოსნური ჯოხი.
    არის მთხრობელი ,,მგელსა და კრავში "
    ასევე მონაწილეობს კომბლეში , ცეკვაში

    ОтветитьУдалить
  8. მე ეს დღე მომეწონა, ტესტიც ძალიან კარგი იყო, ზღარბიც ძალიან მომეწონა ,კროსვორდი ცოტა ძნელი იყო მაგრამ მომეწონა, სოკოებზეც საინტერესო იყო ეს დღ ძალიან მომეწონა. მარიამ კევლიშვილი.

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!