სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

понедельник, 10 февраля 2014 г.

შეაგროვეთ სტაფილო




გაიუმჯობესეთ შედეგები !!!



ტესტი მათემატიკაში

ტესტის პასუხი 

მათემატიკის მოყვარულთათვის !გადადით ლინკზე  და პასუხები იქვე კომენტარებში დაწერეთ , არაა უცილებელი ერთბაშად გაკეთება!


20 комментариев:

  1. მეორე მონაკვეთი 7-სმ-ია.
    მესამე მონაკვეთია 5 სმ.
    ლიზი მეტონიძე

    ОтветитьУдалить
  2. 1.9 სმ.
    2.45–ით ნაკლები
    3.60–კმ.
    4.20–თეთრი.
    5.5–სმ
    ანრი გერმისაშვილი

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ანრის :
      1. პასუხი ზოგადია
      2. ჩთ.
      3.ჩთ.
      4ჩთ.
      5. არასრული პასუხია

      Удалить
  3. მანქანამ მე-3 დღეს გაიარა 140 კმ.:ნიკიტა

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. კიდევ სცადე ეს ამოცანა, ნიკიტა .

      Удалить
    2. შენ ამოცანა სწორად გქონდა გამოყვანილი, მეორეში გქონდა შეცდომა!

      Удалить
  4. AB CB და EF მონაკვეტების სიგრძეტა ჯამია-17 მონაკვეტი. ელენე ხეცურიანი

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. კიდევ სცადე , თანაც ერთი მოქმედებიტ უნდა გაიგო ,,ელენე, კარგია , რომ აქტიურობ!!! ყოჩაღ!

      Удалить
  5. ქეთო ბებომ 15-ცალი ნაკლები ჩურჩხელა ამოავლო 75-60=15 60+15=75 ელენე ხეცურიანი

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ეს ამოცანაც წაიკითხე კიდევ, უფრო მეტი ყურადღებით , ელენე, საყვარელო, თავიდან გამიკეთეეეე :)

      Удалить
  6. AB BC და EF მონაკვეტების სიგრძეტა ჯამია-21 მონაკვეტი. ელენე ხეცურიანი

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ელენე დღეს ჩვენ ამ ამოცანაზე ვისაუბრეთ მხოლოდ აღნიშნული სამი მონაკვეთის სიგრძე გამიგე გ ა მ რ ა ვ ლ ე ბ ი თ!!!

      Удалить
  7. ქეტო ბებომ ამოავლო 15- მეტიტ ნაკლები ჩურჩხელა სულ ორივემ ამოავლო 75 ჩურჩხელა: 75-60=15 60+15=75. ელენე ხეცურიანი

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. 75-ს რომ 60 გამოაკელი , შენ ამით გაიგე რამდენი ამოუვლია ქეთო ბებოს __ ანუ 15 ცალი : ხოდა ეხლა უნდა გაარკვიო 15 (ქეთოს ჩურჩხელები) რამდენით ნაკლებია დალიბებოს ჩურჩხელების (60ცალი) რაოდენობაზე. რიცხვები რომ შევადაროთ დიდ რიცხვს უნდა გამოაკლო პატარა , ანუ ნაკლები __ გამოდის : 60-15=45-ს ე.ი. ქეთო ბებოს ამოუვლია 45-ით ნაკლები 15-ტი 60-ზე 45-ით ნაკლებია !

      Удалить
  8. 1.) 3x3=9.
    2)დალი ბებოს ქეთო ბებოსთან შედარებით ამოუვლია 45 ჩურჩხელით ნაკლები.
    3)მანქანას მე-3 დღეს გაუვლია 60 კმ.
    4)ბავშვებს დარჩებოდათ 20 თეთრი.
    5)მე-2 მონაკვეთის სიგრძე 7სმ-ა, მე-3-ის 5სმ.

    ОтветитьУдалить
  9. misho skamkochaishvili ver vanaxe gamravlebis gverdi

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. პრაქტიკული სავარჯიშო "აქ" ___ სადაც ეს წარია დააწკაპუნე "აქ"-ზე

      Удалить
  10. ეკას და გიგის დარჩებათ 20 თეთრი

    ლუკა

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!