სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

понедельник, 10 февраля 2014 г.

რევაზ ინანიშვილი



    • მოგონებები რევაზ ინანიშვილზე
    ერთხელ შევესწარი, _ რეზო ოთახის კუთხეში საქმიანი სახით იდგა, ხელში ეჭირა ფანქარი და ზედ მავთულს ახვევდავკითხე: “რეზო, რა არის, რას წვალობ?”, “ფანქარს საშლელი მოსძვრა და ვამაგრებ, საშლელიანი ფანქრის გარეშე ვერ ვძლებ”.
    ამის შემდეგ, სადაც კი საშლელიანი ფანქრები შემხვდებოდა, მაშინვე ვყიდულობდი და რეზოსთან მიმქონდა. ახლაც კარადაში მიდევს რეზოსთვის უცხოეთიდან ჩამოტანილი ორი საშლელიანი ფანქარი.
    გოგი ხარაბაძე

    რე­ზო ინ­­ნიშ­ვი­ლიდი­ლისრე­დაქ­ტო­რია. მე მას კარ­დე­ნა­ხე­ლი პო­­ტი ქა­ლის, მე­რი ბი­წა­ძის ლექ­სე­ბი მი­ვუ­ტა­ნე. მითხ­რა, შე­ნი სა­ბავ­­ვო ლექ­სე­ბიც მო­­ტა­ნე, და­გი­ბეჭ­და­ვო. მე ვე­უბ­ნე­ბი, სა­ბავ­­ვო ლექ­სებს არ ვწერ-მეთ­ქი. რას ამ­ბობ კა­ცო, რო­გორ თუ არ წერ, გა­ზაფხულ­ზე ლექ­სი არ და­გი­წე­რიაო? მე მივ­­­დი, მის­­ვის რო­გო­რი წარ­მო­უდ­გე­ნე­ლი იყო მწერ­ლის­გან ბავ­­ვე­ბის თვა­ლით სამ­ყა­როს აღქ­მის შე­უძ­ლებ­ლო­ბა, მივ­­­დი, რომ რა­ღაც აკლ­და ყვე­ლას, ვი­საც არ შე­ეძ­ლო ბავ­­ვე­ბის თვა­ლით შე­­ხე­და ბუ­ნე­ბის­­ვის, ცხოვ­რე­ბის­­ვის, მცე­ნა­რე­თა და ცხო­ველ­თა სამ­ყა­როს­­ვის. ის ბუ­ნე­ბის დი­დი შვი­ლი იყო და ეს რა გა­საკ­ვი­რია, მი­სიკა­ცე­ბის”, “ბი­ბოს”, შიო პა­პა­სა და უშ­­შა პა­პას შემ­დეგ.
    ად­­მი­­ნის სმე­ნა­საც, მხედ­ვე­ლო­ბა­საც აქვს თა­ვი­სი საზ­­­რე­ბი, რე­ვაზ ინ­­ნიშ­ვილს კი მემ­გო­ნი ეს არ ეხ­­ბო­და, ის ყო­ველ­­ვა­რი ინს­­რუ­მენ­ტა­რი­­ბის გა­რე­შე ახ­ერ­ხებ­და ყო­ფი­­რე­ბი­სა და სამ­ყა­როს ყო­ველ­­ვარ გან­ზო­მი­ლე­ბა­ში წვდო­მას. იგი რა­ღაც ზეგ­­­ნო­ბა­დი გამ­ტა­რი იყო სამ­ყა­რო­სი და შე­ეძ­ლო გა­დაქ­ცე­­ლი­ყო ყვე­ლა ას­­კის ად­­მი­­ნად და ყვე­ლა­ნა­ირ სუ­ლი­ერ და უს­­ლო არ­სე­ბად.
    მე­რი ბარ­ნა­ბიშ­ვი­ლი
    P.S. წაუკითხეთ უფროსებმა.

     

Комментариев нет:

Отправить комментарий

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!