სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

воскресенье, 15 апреля 2012 г.

მარიამ კარიჭაშვილი


დედა : ნანა 

მობ.:  593-13-31-92// 593-69-20-63

ბინა :  293-26-34

მისამართი :  კედიას ქ.#9

პ.ნ.  01717061751

დედა__01007001960
მამა___01017004320

10 комментариев:

  1. მე-18; "ყველას "შემდეგ, მეტონიძესთან ერთად ამბობს:

    :ვერ გვიცანით? როგორ მოგწონთ ჩვენი თეთრი ქურქი? ჩვენ კურდღლები ზამთარში ქურქს ვიცვლით."

    ОтветитьУдалить
  2. .ყველა ვედრება ღმერთმა გისმინოს,
    ტკბილი სიზმარი ცხადში გენახოს,
    და ყველა ნატვრა აგსრულებოდეს,
    ამ შობის ღამეს რაც კი გენახოს!
    მსურს ,მოგილოცო ბრწყინვალე შობა
    და ზედ დავურთო ღვთისმშობლის ლოცვა,
    შენი ცხოვრების მეგზური იყოს,
    სიყვარული და წმინდანთა ლოცვა! ________ლიზა ჭ.

    ОтветитьУдалить
  3. მარი საბა ვარ შენ გააფერადებ.

    ОтветитьУдалить
  4. გარეთ ცივა,სახლში კი
    საამურად თბილა
    ჰოდა შუაღამემდე
    მაინც ჩაგვეძინა.

    ОтветитьУдалить
  5. ნიკა__გამარჯობათ, პატივცემულო ტელემაყურებლებო!
    მარიამი__ თბილისის დროით სიხარულის, ბედნიერების და ზეიმის საათია;
    ნიკა__ მოდის ახალი წელი და ჩვენც სულმოუთქმელი ველოდებით მას;
    მარიამი__ მაშ ასე, ეთერშია მე-20 არხი __ შემეცნებ-გასართობი პროგრამით ,,ჯადოსნური ღამე“;
    ნიკა__ არ გადართოთ დარჩით ჩვენთან , ეს მეოცე არხია [ღიმილით]

    ОтветитьУдалить

  6. კვირტების კამათი

    იყო ერთი კვირტებიანი ხე. ერთხელ კვირტებმა წაიკამათეს, არა მე ვარ ყველაზე ლამაზი, არა მეო. ხეზე იჯდა ბულბული და უთხრა მათ: რატომ კამათობთ? თქვენ ყველანი ლამაზები ხართ, არ უნდა კამათი. ჩვენ ყველა ლამაზები ვართ, მართალი ყოფილა ბულბული და ასე დამეგობრდნენ კვირტები.

    ОтветитьУдалить
  7. მარი, 77 მეშვიდედი რამდენია?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. მარიამ უპასუხე ირაკლის ( ირაკლი ნუ გავიწყდება სახელის მიწერა)

      Удалить
  8. მარიამ, ხვალ შეგეკითხები გამრავლების ტაბულას 7,8,9-ზე .... აბა , შენ იცი!!!

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!