სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

вторник, 18 марта 2014 г.

საშინაო დავალება 20'03'14

ქართული___ იგივე ; "დავით აღმაშენებელი"[წიგნის სამყაროდან] მოყოლით ან კითხვებზე პასუხუს გაცემით!!!
წაიკითხეთ და დაიმახსოვრეთ :
ქართულ ენაში არსებული სიტყვათა მარაგი ლექსიკური მნიშვნელობისა და გრამატიკული ნიშნების მიხედვით დაყოფილია 10 ჯგუფად. თითოეულ მათგანს მეტყველების ნაწილი ეწოდება.  ქართული ენის გრამატიკაში მეტყველების ნაწილთა კლასიფიკაცია ანტონI,კათალიკოსიდან მოდის.  მან გამოყო 8 მეტყველების ნაწილი.
     
ახალი ქართულის მიხედვით მეტყველების ნაწილებია:
(ჩვენ ვისწავლეთ:)
  1. არსებითი სახელი: წიგნი, სიკეთე..
  2.  ზედსართავი სახელი: ლამაზი, ჭკვიანი...
  3.   რიცხვითი სახელი: ათი, მესამე, მეხუთედი...
  4.    ნაცვალსახელი: მე, შენ, ის,  ჩვენ...
  5.    ზმნა: ვმუშაობ, წერს, ხატავენ..   
    (ვისწავილით მომავალში)
  6.  ზმნიზედა: წინ, სულ, იქ...
  7.   თანდებული: ვით, ზე, თან...
  8.   კავშირი: და, ხან, რომ...
  9.       ნაწილაკი: არც, ღა, თურმე...
  10.   შორისდებული: ოხ, ეჰ, ოჰ... 
მე ვიცი ზოგი მშობელი აწარმოებს კონსპექტს _გრამატიკის რვეულს ცალკე, ბავშვისთვის , რაც ძალიან კარგია, კარგი იქნება ზემოთ მოცემულ ინფორმაციასაც  თუ გადაუტანთ რვეულში!!!
  •  დასაწერად : გადაიწერეთ მოთხრობა , ამოწერეთ მეტყველების ნაწილები და გაარჩიეთ.

მკვეხარა ქოთანი

ქოთნები ერთად შეგროვილიყვნენ. ერთი უფრო მაღლი ქოთანი შუაში ჩამდგარიყო და იკვეხნიდა: მე თქვენისთანა როდი ვარ, მე ოქროს ძირი მაქვსო. უცებ თავს წაადგა ცაცხვი.
მკვეხარა ქოთანს შერცხვა და ხმა გაკმინდა.
  • მათემატიკა ___ N8 [59]
დამატებით :


P.S. ა)ქართულის საკონტროლოს რვეულები არ ჰქონდათ:
  1. კუპატაძე ლიზა
  2. კაკალაშვილ ირაკლის
  3. ბასილაშვილ საბას
  4. მეტონიძე ლიზას
  5. გერმისაშვილ ანრის
[ ამ რვეულებს მგონი პირველი სემესტირიდან ვითხოვ!!!]
ბ) ვიცით , რომ ოთხშაბათობით გვაქვს ორი ქართული __ ამ დღეს უნდა ატარონ__ " წიგნის სამყარო"  ... არ ჰქონდათ:
  1. ითაშვილ ელენეს
  2. ბერუაშვილ ნიკოლოზს
  3. დარბაიძე დაჩის
  4. მეტონიძე ლიზის
  5. ხაჩიძე ნინოს
  6. კუპატაძე ლიზას
  7. ფავლენიშვილ ნიკას
პატ. მშობლობო , უმორჩილესად გთხოვთ  ჩანთა შეუმოწმეთ ბავშვებს სანამ სკოლაში წამოიყვანთ.... ნუ მიანდობთ მათ ყველაფერს , მართალია ვაჩვევთ დამოუკიდებლობას  ,მაგრამ ამ ასაკში მაინც საჭიროებენ თქვენს დახმარებას  !

3 комментария:

  1. X+11=19
    X=19-11
    X=8
    ________
    8+11=19
    19=19


    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. მას ბოდიში შემეშალა
      X+14=19
      X=19-14
      X=5
      -------------
      5+14=19
      19=19









      Удалить
  2. X+14=19
    X=19-14
    X=5
    ლიზი მეტონიძე

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!