სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

среда, 5 сентября 2012 г.

ინფორმაცია 05.09.12

6 комментариев:

  1. vaaa irina mascavlebeli dagvibrundaaaaa:)))))
    mixaria male shevxvdebit. n.kh.

    ОтветитьУдалить
  2. vicit ukve ra wignebi gvinda? n.kh

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. მე-2 კლასის ყველაფერი :))...იმედია ის წიგნები შემოვა რასაც სკოლა აირჩევს . ისე წიგნები გვექნება იმ ავტორების , ვისიც შარშან გვქონდა .... ნინო, როგორ ხარ, შემოგევლეეე :*** მომენატრა ჩვენი ბლოგიიი

      Удалить
    2. წიგნები გაიყიდება ს კ ო ლ ა შ ი !!!

      Удалить
    3. aba aba rogorc ki siaxle shevnishne im cutas komentari gavashanshale ,tqven rogor xart irina mascavlebelo nikas rogor moenatret ici? xshirad ambobs ukve.....etyoba ugvrdznia bavshvs:))))

      Удалить
    4. ვენაცვალე მაგაააას, მეც ძალიან მენატრებით__დედებიც და ბავშვებიც:):*.

      Удалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!