სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

вторник, 8 мая 2012 г.

საშინაო დავალება 10 '05'12


კენჭები

შოთიკომ მაგიდაზე ორ-ორი სანტიმეტრის დაშორებით დააწყო კენჭები. რამდენი კენჭი დაეტევა ათი სანტიმეტრის სიგრძეზე?

დააწყვე (დახატე) კენჭები და გაზომე მანძილი!

  • გამოიანგარიშე:
14-3+9=
20-10-5=
13+7-4=
20-(5+5)=
11+8=
*  +7=10
10=19-*
*+ * =17
ამოცანა:
ნინოს 10 რვეული აქვს , რაც 2-ით მეტია გიას რვეულების

რაოდენობაზე . რამდენი რვეული აქვს გიას?

              


10 комментариев:

  1. 10 santimerze daeteva 5 kenchi
    nika favlenishvili

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. vaime irina mascavlebelo exla vnaxe komentarebi da oriveze nika martali iyo 6 kenchi tqva da me shevacdine (mshobelma) :((
      amocanaze kidev nikam scori pasuxi gasca, magram komenti me davtove da meqanikurad davcere etyoba 10 :) me mapatiet n kh

      Удалить
    2. და მშობლები რატომ ერევით, მე თქვენი კომენტარები რაში მჭირდება ?:((
      მაგდაგვარ ამოცანებზე ვავარჯიშე ბავშვები თითქმის მთელი სამი გაკვეთილი და მშობელო ძალინ გთხოვ , დაგვანებეთ თავი !!!!:))))

      Удалить
  2. gias aqvs 10 rveuli nika favlenishvili

    ОтветитьУдалить
  3. daeteva 5 kenchi. gias akvs 8 rveuli. mariko kevlishvili

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!