სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

воскресенье, 6 мая 2012 г.

საშინაო დავალება 08.05.12



პასუხი---[ 07/05/12 სახალისო ამოცანა]

შედეგები მათემატიკაში

გვარი , სახელი
მათემატიკა
07.05.12
1
აბუაშვილი ლევან
10+1 / 10
2
ბალახაშვილი ნიკიტა
10
3
ბასილაშვილი საბა
9  /  10
4
ბერუაშვილი  ნიკოლოზ
4
5
გერმისშვილი ანრი
. . . . .
6
გივიშვილი-ამილახვარი ანდრია
6
7
გონგაძე დავით
7
8
გურამიშვილი ლიზი
არ
9
დარბაიძე დაჩი
10+1 / 6
10
თაქთაქიშვილი ლიზი
8 / 8
11
ითშვილი ელენე
9
12
კაკალაშვილი ირაკლი
10+1/10+1
13
კანდელაკი ანა
არ
14
კარიჭაშვილი მარიამ
არ
15
კბილაშვილი დავით
7
16
კევლიშვილი მარიამ
6
17
კვესელავა ალექსანდრე
არ
18
კუპატაძე ლიზი
8
19
ფავლენიშვილი ნიკა
9
20
ყაზაიშვილი ნიკოლა
არ
21
ცხვედაძე ლუკა
9+1
22
ძაბახიძე ალექსანდრა
9 / 10
23
ჭელიძე ლიზი
9+1 / 10+1


ქართული___,,საბრალო დედაბერი"

დასაწერად___ პირველი  სამი  წინადადება, ამავე მოთხრობიდან.
  • მათემატიკა___
  1. ქვემოთ მოცემული ამოცანის მიხედვით გააკეთეთ მოკლე პირობა და ამოხსენით!
  2. მაგალითები გამოიყვანეთ  გრძლად . 

ამოცანა
ნინომ დახატა 7 ბაჭია , გელამ კი მასზე 3-ით მეტი . რამდენი ბაჭია დაუხატავს  ორივეს ერთად?
13 - (7 + 3)
20 - (5 + 5) 
6 + ( 3 + 1)
12 + (10 - 2)

2 комментария:

  1. ორივემ დახატა –17კურდღელი

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!