სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

понедельник, 25 мая 2015 г.

ყურადღება!!!

გოგოებო, 12 ან 13 ში ბავშვების(რა თქმა უნდა თქვენთან ერთად) წაყვანა მინდა ნაფეტვრებში და ,,ბანკეტის " გადახდა  )))... ვისაც მანქანის საშუალება გაქვთ მომწერეთ ... თუ მანქანა არ გვეყოფა _ ავტობუსი 150 , ,,მარშუტკა " N2 (რაც მე ვიცი) ,,ნაფეტვრების გადასახვევთან მიდის და იქ მოვგროვდებით, შემდეგ მანქანები ერთ გზას გააკეთებენ კიდევ მოგროვილი ხალხის ასაყვანად ,ხუთიოდე კილომეტრია გადასახვევიდან ჩემს სახლამდე ... მე მაქვს კლასის 50 ლარი , ვიყიდოთ სამწვადე (შამფურები არის) და ა. შ. დანარჩენი მოიფიქრეთ_ ვისაც რისი საშუალება გექნებათ... იქ მოვაწყობთ კონცერტს ))) და ა.შ. წამოიღონ სათამაშო საშუალებები . მსურს, ბავშვები ავიყვანო ღამისთევით _ გადასაფარებელი ადიალები დამჭირდება შესაბამისად (ალბათ მაგ დროისთვის სიცხე იქნება)...და კიდევ პროექტორი ხომ არ აქვს ვინმეს შემთხვევით ? ...

9 комментариев:

  1. akac davwero ro torti me momakvs da aravin wamoigos? ))))
    keti

    ОтветитьУдалить
  2. me qatmis salats wamovigeb

    ОтветитьУдалить
  3. იყოს ორი რა გენაღვლება :))))))) ირინა ვარ მოვსინჯე კომენტარი :)

    ОтветитьУдалить
  4. კომენტარების დადება ცოტა გართულდა , საიტმა შეცვალა ალბათ, უბრალოდ მიყევით ინსტრუქციას :)... ვინც კომენტარს დადებს სახელის მიწერა არ დაგავიწყდეთ! :)

    ОтветитьУдалить
  5. აუუ 12 -ში რა თორემ სულ ვერ მოვახერხებ

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ნინო ხუციშვილი-ფავლენიშვილი

      Удалить
    2. irina mascavlebelo,zalian minda camosvla da gtxovt,ikneb tkven da tea chigogizem ara daamtxviot ert dges gonisziebebi,.me albat katletebs gavaketeb. lalilazares deda.

      Удалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!