სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

понедельник, 18 мая 2015 г.

შეკითხვა


7 комментариев:

  1. 1.მე მაქვს 22 კბილი და სხვას არ ვიცი
    2.დრაკულას მშობლიური სახლი რუმინეთში,ტრანსილვანიის მთებში მდებარე ციხესიმაგრეა.ნაწარმოების მიხედვით,იგი გემით ჩადის ინგლიში,უიტბის ნავსადგურში,იქიდან ლონდონში გადადის,საიდანაც გამოაძევებენ და თავისი სამშობლოსკენ მიმავალს,გზაში მოკლავენ.
    3.ავსტრალიის ბინადარმა კენგურუმ ჯეიმს კუკი და მისი მეზყვაურები ძლიერ გააოცა.

    ლაზარე წულუკიძე

    ОтветитьУдалить
  2. Adamians 32 kbili akvs.
    Meore kitxvaze pasuxs ver gavcem radgan metviton ar vici da compi sxvadasxva inpormacias migdebs. :(
    Jeims kuki da misi megzaurebi kengurum gaaoca.
    Liza chelidze

    ОтветитьУдалить
  3. 1 adamians 32 kbili aqvs 2 mag filmis yureba ar minda 3 jeims kuki gaaoca kengurum
    nino xachidze

    ОтветитьУдалить
  4. ზრდასრულ ადამიანს აქვს32 კბილი.
    ჯეიმს კუკი გააოცა კენგურუმ

    ОтветитьУдалить
  5. მარიამ კევლისჰვილი

    ОтветитьУдалить
  6. 1) ზრდასრულ ადამიანს აქვს 32 კბილი.
    2) გრაფი დრაკულა იყო ბრემ სკოტერის რომანის გმირი ვამპირი.
    3) ჯეიმს კუკი და მისი მეზღვაურები ძლიერ გააოცა ავსტრალიის ბინადარმა კენგურუმ.

    ლევან აბუაშვილი

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!