სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

вторник, 19 мая 2015 г.

შეკითხვა 4


5 комментариев:

  1. 1.თამარი იმიტომ გამეფდა რომ მეფეს ბიჭი შვილი არ ჰყავდა.
    2.ძველად კუთაისს ერქვა ,,აია''.
    3.დიდგორის ბრძოლა დაიწყო ,,1121წლის 12აგვისტოს''


    ლაზარე წულუკიძე

    ОтветитьУдалить
  2. თამარი იმიტომ გამეფდა, რომ მეფეს ვაჟი არ ჰყავდა.
    ქუთაისს ძველად ერქვა-აია.
    დიდგორის ბრძოლა დაიწყო 1121 წლის 12 აგვისტოს.

    ანდრია გივიშვილი-ამილახვარი

    ОтветитьУдалить
  3. 1.თამარი იმიტომ გამეფდა რომ მეფეს ბიჭი შვილი არ ჰყავდა.
    2.ძველად კუთაისს ერქვა ,,აია''.
    3.დიდგორის ბრძოლა დაიწყო ,,1121წლის 12აგვისტოს''
    ალექსანდრა

    ОтветитьУдалить
  4. 1 თამარი იმიტომ არ გამეფდა რომ თამარს შვილი არ ჰყავდა 2 ქუთაისს ერქვა ძველად აია 3 დიდგორის ომი დაიწყო 1121წლის 12 აგვისტოს ნინო ხაჩიძე

    ОтветитьУдалить
  5. 1) გიორგი III-ს ძე არ ჰყავდა, ამიტომ ტახტის მემკვიდრე გახდა თამარი.
    2) ქუთაისს ძველად ერქვქ "აია".
    3) დიდგორის ბრძოლა დაიწყო 1121 წლის 12 აგვისტოს.
    ლევანი აბუაშვილი

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!