სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

среда, 10 декабря 2014 г.

საშინაო დავალება 11/12/14


  • მათემატიკა ___ N2,4(72)

დამატებით :
სახალისო ამოცანა

ტივი
მამა თავისი ორივე ვაჟიშვილით მიადგა მდინარეს, რომელზეც იდგა ტივი. ამ ტივით ისინი უნდა გადასულიყვნენ მეორე ნაპირზე.

ტივს შეუძლია გადაიყვანოს მარტო მამა ან ორივე ვაჟიშვილი.
როგორ უნდა გადავიდნენ მეორე ნაპირზე მამა და ვაჟიშვილები?

ქართული___,,ძველი თქმულება " __ დასაწერად-"ჩემი აზრი და დამოკიდებულება ნაწარმოების შესახებ"

4 комментария:

  1. ჯერ გადავა ორი ვაჟი პირველი ვაჟი იქ დარჩება მეორე უკან წამოვა მამასთან, შემდეგ გადავა მამამისი, შემდეგ მეორე ვაჟი და ორივე ვაჟი ერთად წამოვლენ

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. მას სასხელი დამავიწყდა

      Удалить
  2. ჯერ გადავა ორი ვაჟი პირველი ვაჟი იქ დარჩება მეორე უკან წამოვა მამასთან, შემდეგ გადავა მამამისი, შემდეგ მეორე ვაჟი და ორივე ვაჟი ერთად წამოვლენ

    დაჩი შენგელია

    ОтветитьУдалить
  3. ჯერ გადავა ორივე ვაჟი შემდეგ ერთი ვაჟი უკან დაბრუნდება და მამა და მეორე ვაჟი ერთად გადავლენ მეორე ნაპირზე.

    ნინო ხაჩიძე

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!