სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

воскресенье, 7 сентября 2014 г.



12 комментариев:

  1. mas mec calian momcons ardadegebi, magram skolac menatreba :mascavleblebi , gakvetilebi!
    LIza CHeliDze

    ОтветитьУдалить
  2. მას,მეც ძალიან მომწონს არდადეგები მაგრამ მენატრება სკოლა ისე როგორც ლიზა ჭელიძეს სწავლა და კლასელები )))
    ლიზა მეტონიძე

    ОтветитьУдалить
  3. მას და მე ვკითხულობ:
    1) სალამურას თავგადასავალი
    2) და საღამოობით საკითხავი ზღაპრები
    ლიზა მეტონიძე

    ОтветитьУдалить
  4. მას ძალიან მომწონს არდადეგები მაგრამ თქვენ ძალიან მენატრებიტ
    მე ვკითხულობ გამოჩენი ადამიანებს წავიკითხე

    ლუი პასტერლი
    უოლტ დისნეი
    ალბერტ აინშტაინი
    გალილეო გალილეი
    მაჰმად განდი

    ОтветитьУдалить
  5. andria givishvili-amilakhvari

    ОтветитьУдалить
  6. მას მეც როგორც ყელას ძალიან მაენატრებით , კარგი არდადეგები მაქვს, წავიკითხე ბევრი მოტხრობები მაგალითად:

    ბატონი კობრესი
    ქალბატონი ტრუდე
    ბარონი ნათლია
    ფრინდის ფრინველი
    ჯილღო-მილღო
    შიშის სასწავლად წასულის ამბავი
    გოჯა-ბიჭი
    ნამცეცას მოგზაურობა და ა.შ.

    ასევე ვკითხულობ ტომ სოიერის თავადასავალს
    ძალიან სასაცილო ოინებს უმზადებს ხოლმე დეიდამის პოლის
    ვაპირებ ამ წიგნის მოტანას და კლასის ბიბლიოთეკაში ჩაბარებას

    შეხვედამდე ირაკლი <3 <3 <3

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ძალიან კარგი ბიჭი ხარ... როგორ მიყვარს ,,ტომ სოიერის თავგადასავალი"...

      Удалить
  7. მას ძალიან მიხარია რომ რამდენიმე დღეში სკოლაში მივდივარ!!!!!!
    ძალიან მომენატრეთ!
    :D:D:D
    ლიზა ჭელიძე

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. რა კარგია ხვალ სკოლაა
      ძალიან ძალიან მიხარია
      ლიზა ჭელიძე

      Удалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!