სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

среда, 4 июня 2014 г.

საშინაო დავალება 05/06/14

დღეს საინტერესო დღე გვქონდა _ ქართულის გაკვეთილზე წავიკითხეთ ,,ცხრა ძმა ხერხეულიძე" და ვიმუშავეთ ტექსტის გააზრებაზე , ... შევავსეთ კროსვორდი --,,მწყერჩიტას ბუდე"-ს თემაზე. გავაკეთეთ ,,ასოციაციები"







ქართული___ გვ.99"პაწია კალათა", დასაწერად ის რაც წიგნში გაქვთ - ნაწარმოების ბოლოში.
წამოიღეთ ,,წიგნის სამყარო" , ს/დ-ის რვეული და ,,სამუშაო რვეული"

მათემატიკა ნებისმიერი ერთი ამოცანა და 103-ე გვერდზე  ე.წ. წერტილიანი დავალებები გააკეთეტთ.

კომენტარებში ყველამ დამიწეროს შთაბეჭდილებები არანაკლებ ოცი სიტყვისა. ( ესეც დავალებაა)

!

4 комментария:

  1. მე მომეწონა გაკვეთილი, ძალიან საინტერესო ამბები წაგვიკითხეთ. მას მე ყველაფერს გავითვალისწინებ - არ შევჭამ შხამიან სოკოს.
    მარიამ კარიჭაშვილი.

    ОтветитьУдалить
  2. Me yvelaze metat momewona qartulis gakvetili vimushavet teqstis gaazrebaze wavikitxet cxra zma xerxeulize shevadginet kosvordi mwyerchitis budeze da gavaketet
    asociacia. me dres zalian momewonadrevandeli dre. Nika favlenishvili

    ОтветитьУдалить
  3. მე ყველაზე ძალიან მომეწონა როდესაც წიგნიდან წაგვიკიტხეთ და უფრო დაზუსტებით – კი წითელ შხამა სოკო ამისმერე თუ არ ვიცი რომელი სოკოა ხელს არმოვკიდებ და რათქმაუნდა თ ვიცი მოვკიდებ კიდევ ძალიანა მომწონა მათემატიკის გაკვეთილზე რომ ამოცანა დაგვაწერინეთ ძალიან სახალისო იყო კიდევ რასიტყვაც არ ვიცოდით რომ გვითხარით. ნინო ხაჩიზე !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОтветитьУдалить
  4. dges martlac zaan saintereso dge gvqonda. chven visaubret bevr saintereso temaze.mat shoris gamovarchev sokoebs da zgarbebs. chemze didi shtabechdileba datova sokoeze impormaciam.gavige rom titqmis kvela sokos yavs oreuli.ertertia tetri shxama soko,romelic zalia gavs qama sokos.misi shxami imdenad zlieria,rom adamianis sikvdils icvevs.me mikvars sokoze siaruli da amis shemdeg zalia did sifrtxiles gamovichen. saba basilashvili

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!