სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

пятница, 25 апреля 2014 г.

განცხადება



დავალება გვაქვს წიგნების მდგომარეობის დადგენასთან დაკავშირებით უმორჩილესად გთხოვთ, ყურადღებით მოეკიდოთ, ზედმიწევნით ზუსტად გადაამოწმოთ წიგნების მდგომარეობა ზუსტად მომწერეთ ინფორმაცია ყველა სახელმძღვანელოს მდგომარეობის შესახებ (ტელეფონით ,სკაიპით, ფეისბუქით) და მომწეროთ უვარგისი წიგნების დასახელება (საგანი )
 ინფორმაციის მოწოდება სასწრაფოა დღეს და ხვალ (არაუგვიანეს შაბათისა)

მოსწავლეების სახელმძღვანელოებით უზრუნველყოფაპროგრამა
ინფორმაცია სკოლის მიერ მიღებული წიგნების მდგომარეობის შესახებ (მეორე ეტაპი)

ამონარიდი რეკომენდაციიდან :
...   განათლების სამინისტრო ატარებს დამატებით კვლევას, რომლის მიზანია დაზუსტდეს პირველ ეტაპზე გაკეთებული შეფასებები[ჩატარდა] და პროგნოზი.

დასახული ამოცანის შესრულება დაკავშირებულია ორი სახის მონაცემების შეგროვებასთნა:
სკოლაში არსებული ვარგისი სახელმძღვანელოების რაოდენობის დაზუსტება
  ...
ზუსტად მომწერეთ ინფორმაცია ყველა სახელმძღვანელოს მდგომარეობის შესახებ
პატ. ირინა მას.

6 комментариев:

  1. არც ერთი წიგნი არ არის დაზიანებული, ყდამოხეული ფურცლებამოგლეჯილი, დახატული, დაბღაჯნილი. ყველა მაქსიმალურად სუფთადაა ნახმარი. გერმანულის გარდა . გერმანულის სახელმძღვანელო ნახმარი ჩაგვბარდა.
    პატივისცემით ცხვედაძე.

    ОтветитьУдалить
  2. Yvela wigni normalur mdgomareobashia germanuli chvenc naxmari gvaqvs. Favlenishvili

    ОтветитьУдалить
  3. shevamowme saxelmzgvaneloei da yvela normalur mdgomareoashia. saba basilashvili

    ОтветитьУдалить
  4. მას..მე ვნახე წიგნები და ყველა კარგ მდგომარეობაშია.
    ლიზი მეტონიძე.

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!