სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

пятница, 11 апреля 2014 г.

უცებ მოფრენილი მუზა


იყო და არა იყო რა იყო პაწაწინა კვირტი.
პაწაწინა კვირტი მოხუც მუხაზე ეკიდა. ცოტა ხნის შემდეგ თუთის ხეს გამოუვიდა კვირტები .ეს კვირტები დასცინოდნენ მუხის პაწაწინა კვირტს .ღამე ჩუმად დარდობდა კვირტი და გულში იძახდა :
–რატომ დამცინიან სხვა კვირტებიო?
დილით ერთმა გოგონამ ჩამოიარა და შეამჩმნია პაწაწინა კვირტი მოწყენილი რომ იყო ,მოწყვიტა და სახლში წაიღო , უვლიდა . უცებ ამინდი შეიცვალა და ძალიან აცივდა ,ჭვიმაც წამოვიდა . კვირტები წვიმაში გაფუჭდნენ და მერე პაწაწინა კვირტი დასცინოდა მათ .
ჭირი იქა ,ლხინი აქა,
ქატო იქა, ფქვილი აქა.
:))

 
ალექსანდრა ძაბახიძე 
[სულ ოდნავ ჩავასწორე _ ირინა მასწ. ]

Комментариев нет:

Отправить комментарий

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!