სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

суббота, 23 февраля 2013 г.

დიდგორის ბრძოლა


1121 წლის 12 აგვისტო იდგასელჩუკთა მოდგმის 300 000-ზე მეტი მეომარი მოსასპობად მოადგა საქართველოს. დიდგორიდან თბილისისაკენ მტრის გაშვება საქართველოს დამარცხებას ნიშნავდა.
ქართველთა ლაშქარი საომრად განლაგდა. დავითმა სიტყვით მიმართა მეომრებს... ქართველთა მეფემ ხერხს მიმართა: როცა მოწინააღმდეგეები ერთმანეთის პირისპირ გამწკრივდნენ, საქართველოს ლაშქარს გამოეყო 200 მხედარი და მტრისაკენ წავიდა. მაჰმადიანებს ეგონათ ეს ხმალჩაგებული მოლაშქრენი ქართველთა მეფის მოღალატენი არიან, ჩვენს მხარეზე გადმოდიანო და თავიანთ ბანაკში შეუშვეს. ქართველებმა უეცრად ხმლები იშიშვლეს და დაერივნენ სელჯუკებს. მოულოდნელობისაგან მტერი აიბნა და აირია. 
ამავდროულად საქართველოს ლაშქარმა მათ ორი მხრიდან შეუტია. ჯარის ერთი ნაწილი მეფის სარდლობით მუსრს ავლებდა მაჰმადიანებს. მთიდან მეორე ნაწილი დაეშვა დემეტრე უფლისწულის  წინამძღოლობით. ქართველმა მებრძოლებმა დიდი ვაჟკაცობა გამოიჩინეს და მრავალრიცხოვანი მტერი დაამარცხეს. ჩვენმა სამშობლომ ძლევამოსილი გამარჯვება მოიპოვა.

7 комментариев:

  1. ძალიან მომეწონა დიდგორის ბრძოლა.


    ილია გურაშვილი.

    ОтветитьУдалить
  2. ძალიან მომეწონა დიდგორის ბრძოლა

    ОтветитьУдалить
  3. კარგი ბავშვები ხართ :*

    ОтветитьУдалить
  4. ძალიან მომეწონა დიდგორის ბრძოლა და რა კარგია რომ გავიმარჯვეთ

    ОтветитьУдалить
  5. მე ზალიან მომეწონა დიდ გორის ბრძოლა

    ლუჩია დათულიშვილი

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!