სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

среда, 30 января 2013 г.

31.01.13

...გავიხსენოთ გეომეტრიული ფიგურები აქ  დახაზე რვეულში!!!

* * *

მაემატიკა გვ.6-7

პატ, მშობლებო! ყურადღებით წაიკითხეთ ბავშვებთან ერთად , გაწიეთ ჩემი მაგივრობა :)
ნუ დაიზარებთ სადაც შეიძლება პრაქტიკული სამუშაოს გაკეტება __გააკეთეთ .

ზეპირად: N3, 8, 9  და                                                                                                                          


·        მეტრი  სიგრძის საზომი ერთეულია
·        ერთი მეტრი100 სანტიმეტრის ტოლია
·        1მ = 100 სმ 

10სმ = 1დმ
1დმ = 10სმ 
შესაბამისად:
20სმ = 2დმ
30სმ = ?[რვეულში]
40სმ = ?[რვეულში]

56სმ ეს არის 50სმ და 6სმ ; 50სმ იგივე 5 დმ-ია,
ამიტომ   ___    56სმ= 5დმ 6სმ.

68სმ=?დმ ?სმ[რვეულში]
72სმ=?დმ ?დმ[რვეულში]


დასაწერად :N4 , 5, 6 .
ნიმუში : 
6დმ  3სმ - 48სმ= 63სმ-48სმ=15სმ= 1დმ 5სმ.

  • ქართული:

  •  დავალება. გადაიწერეთ ლექსი  და არსებით სახელებს გაუსვით ხაზი.
    საწყალი მელა ჩიოდა:
    არ მომივიდა ძილია,
    ერთსა საქათმეს მივაგენ,
    გამოვუთხარე ძირია;
    იხვსა, ბატსა და ქათამსა -
    ყველას გავკარი კბილია.
    წიგნიერება 
ლქსები ისწავლეთ ზეპირად , კითხვებს გაეცით პასუხი .
p.s.ტესტირების დროს ეს მასალა შევა ტესტებში 
გავიმეოროთ :

არსებითი სახელის კითხვებია: ვინ? რა?
- ვინ გააშენა ბაღი?
- აგრონომმა.
- რა გააშენა აგრონომმა?
- ბაღი.
- ვინ გიამბოთ ზღაპარი?
- პაპამ.
- რა გიამბოთ პაპამ?
- ზღაპარი.
- ვინ დახატა სურათი?
- მხატვარმა?
- რა დახატა მხატვარმა?
- სურათი.
მარჯვენა განყოფილებაში ,,ბმულები"  დაემატა *ხელმარჯვე ოსტატი  შეგიძლიათ იხილოთ!!!
გისურვებთ წარმატებებს !

* * *

თუ N3 დავალება ვერ გაიაზრე , შეგიძლია გამოჭრა ფიგურები და დაალაგო ერთმანეთზე, როგორც დავალებაშია მითითებული; დაშტრიხვა დაიწყე[ნახაზზე] იმ ფიგურით , რომელიც ზევიდან მოექცევა და მიყევი  შემდეგ...

2 комментария:

  1. გამარჯობათ, ქალბატონო ირინა! მე დამწყები მასწავლებელი ვარ და შემთხვევით გადავაწყდი თქვენს ბლოგს. აღფრთოვანებული ვარ თქვენი შრომით, ელექტრონული რესურსებით და მასალის მრავალფეროვნებით. ძალიან საინტერესოა! ერთი კითხვა გამიჩნდა , რადგან მე facebook-ით ვეცადე მსგავსს, მაგრამ მშობლები სულ წუწუნებენ ინტერნეტის მიუწვდომლობას და თქვენ როგორ ჩართეთ ამ პროცესში? გმადლობთ. xdevsurashvili@gmail.com

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. აბა , რა გითხრათ , განსაკუთრებული არაფერი მაქვს სათქმელი :)

      Удалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!