სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

суббота, 2 июня 2012 г.

აბა , მოხალისეებო , შემომიერთდით !!!


დაისვენე და  აქ  გააფერადე 

smileys გადახაზეთ და შეავსეთ ცხრილები!!!
თუ გნებავთ ვორდში დააკოპირეთ :)


+
1
3
6
4
 2
14
5
+
2
4
5
6
0
4
13
+
7
6
5
4
2
10
3
+
4
3
2
1
12
6
15
+
1
13
6
4
 2
4
5
+
1
3
6
14
 2
4
5
li>








სახალისო ამოცანა :
 smileysლიკას სამი წიწილა ჰყავს ,  მე 7-ით მეტი მყავს , .აბა, ფისო,გამოიცანი,  რამდენი წიწილა მყოლია ?




ბავშვებო  დაეხმარეთ ფისოს !!! smileys

3 комментария:

  1. irina mas dzalian menatrebit,tkventan minda. pisos davexmare,me myolia 10 cicila.cxrilebi ki chems sazapxulo samecadino rveulshi gadavxaze da amovxseni,sektembershi yvelapers ertad gachvenebt.kocnit,mariko kevlishvili

    ОтветитьУдалить
  2. მარიკოს : ყოჩაღ , მარიამ !!! კარგი გოგო ხარ .

    დაჩის : შენი ნამუშევარი მივიღე , პასუხიც დაგიბრუნე ... კარგი ბიჭი ხრ ყოჩაღ!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ჯერჯერობით მხოლოდ ორი მოხალისე მყავს :)))

      Удалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!