სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

среда, 11 апреля 2012 г.

საშინაო დავალება

  • წაიკითხეთ ზღაპარ  :ხოხობი და მელია
  • წინა ამოცანის პასუხი იხილეთ აქ პასუხი 
  • მათემატიკის სახელმძღვანელოდან გვ.192__193(რვეულებში)
  • ყოველ დღე იკითხონ ახალ-ახალი მოთხრობა,, დედა ენაში"

ბედნიერ დასვენებას გისურვებთ!!!
ხვალიდან გეწყებათ არდადეგები, სკოლაში დაბრუნდებით ოთხშაბათს__18 აპრილს!


ესენიც თქვენსავით პატარები და საყვარლები იყვნენ:)


13 комментариев:

  1. ცრემლები მომერია ... 25 წელი გასულა :(.......:))

    ОтветитьУдалить
  2. eseni tqveni moscavleebi iyvnene?
    ragac videos ver vxsni ragacas itxovs da ver gavige ra unda.
    ardadegebistvis didi madloba:)))) N.KH.

    ОтветитьУдалить
  3. vaimeeeeeee rogor shemrcxvaaaaaaa pasuxze....tan dzaaan gamecina ratom gvabnevt qalbatono irinaa :))))))
    kargi iyooo

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ნ.ხ. შენ შეგრცხვა თუ ჩემს მოსწავლეს:)))))))

      Удалить
    2. me shemrcxva meee tvit mshobels :))nikas vekitxebi gaige rametqo? veraoo verc metqo dacere komentari rom ver gaigetqo da davamtavret matematika:)))))))))

      Удалить
    3. დღეს კი ვუთხარი და ვერ მოიტანა სახლამდე?:)

      Удалить
  4. კი, ჩემი მოსწავლეები იყვნენ...დავდგით სპექტაკლი ,,ნაკადული":))

    ОтветитьУдалить
  5. gvaris micera damavicxda ar gegonot shegnebulad davimale :))))))) khutsishvili

    ОтветитьУдалить
  6. me mapatiet da ar vicodi tu aseti stajiani mascavlebeli iyavit, gkocnii. n.kh

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. :)))))) მამიდაშენს ჩახედე პასპორტში:))))))) ტოლები ვართ!!!!
      ვაირა მახ..ალისეეეეე.....ისე,კი ვიფიქრე ___ასე იფიქრებენ თქვა :))))))....;););)

      Удалить
    2. ჰა და ჰა საპენსო ვარ......:))))) ისე არ მრტყობა , ხომ იცი?!:)))))

      Удалить
    3. მანდ 6წლის მუშაობის სტაჟი მაქვს უკვე :))))))

      Удалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!