სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

пятница, 27 апреля 2012 г.

27 აპრილის კონკურსის შედეგები, კითხვაში:



1
abuaSvili   levan
18
2
balaxSvili nikita
15
3
basilaSvili saba
18+1
4
germisaSvili anri
18+1
5
giviSvili-amilaxvari andria
11
6
gongaZe davit
9
7
darbaiZe daCi
9
8
TaqTaqiSvili lizi
7
9
iTaSvili elene
16
10
kakalaSvili irakli
18+1
11
kariWaSvili mariam
8
12
kbilaSvili daviT
6
13
kevliSvili mariam
18+1
14
kveselava aleqsandre
10
15
favleniSvili nika
17
16
cxvedaZe luka
18
17
WeliZe liza
18 


  


დღეს ყველაზე სწრაფი__ მათემატიკაში!
    

6 комментариев:

  1. irina mascavlebelo sabas ar caukitxavs? mitxra 18 qula mivigeo.

    ОтветитьУдалить
  2. კიდევ კარგი მომწერე ... აბა, საბას გამორჩენა იქნებოდა ? :((

    ОтветитьУдалить
  3. ZAAN GAUXARDA tavis tavi rom mozebna, irina mascavlebelo gtxovt teqsti ar akripot zalin shemrcxveba gtxooooovt

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ძალიანაც მოეწონა ყველას , ვინც კი წაიკითხა, ჩემო ნინო !!! :)))

      Удалить
    2. :) :) :) madlobaaaa

      Удалить
  4. genacvalee data ra sayvareli xar,shemogevle....nino nioradze

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!