სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

вторник, 20 декабря 2011 г.

საშინაო დავალება 21/12/11

ქართული___ ასო-ბგერა ბ ,,ბუდე" ძალიან კარგად კითხვით(ხვალ გვექნება შეჯიბრი კაითხვაში , წამზომით)
დასაწერად ___ 2წინადადება წიგნიდან.
იხ. <საკითხავი მასალა> (წაუკითხეთ ან წაიკოთხონ) ,,ბავშვი და ჩიტი"


მათემატიკა ___ მე-20 გაკვეთილის შემდეგი გვერდი .
დასაწერად მაგალითები.

ლექსების და სიმღერების გამეორება.
ვისაც უნდა სხვა ლექსის წაკითხვა ზეიმზე,__ გაიმეოროს .

2 комментария:

  1. irina nikas unda rom sxva leqsic tqvac da tu gamomgvigzavni rames dges da xval iscavlidaa?

    ОтветитьУдалить
  2. გილოცავ!

    გილოცავ,
    გილოცავ,
    ახალ წელს გილოცავ,
    შენ–
    ვისაც სამშობლო გიყვარს!
    ახალი წელია!
    თოვლიც გვესალმება,
    თოვლიც გვესალმება ციდან.

    გვიყვარდეს სამშობლო,
    სიმართლე გვიყვარდეს,
    გვიყვარდეს,
    გვიყვარდეს წიგნი!
    რაც უნდა ისურვო,
    რაც უნდა ინატრო,
    ესაა ყველაზე დიდი! ( ნიკა

    ОтветитьУдалить

კომენტარი თუ არ იდება , იმ შემთხვევაში ,,პროფილში" ანუ აქ Подпись комментария - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!