სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

понедельник, 31 марта 2014 г.

მოგონებები მწერლებზე: ვაჟა-ფშაველა

მოგონებები მწერლებზე: ვაჟა-ფშაველა: 8 წლამდე ჩარგალში იზრდებოდა მამის, თვითნასწავლი სოფლის მღვდლის პავლეს, და დედის, ბარბალე (გულქან) ფხიკელაშვილის წვრილშვილიან ოჯახში (ვა...

воскресенье, 30 марта 2014 г.

საშინაო დავალება 01'04'14


  • ქართული___ თავისუფალი თემა გაზაფხულზე [ სათაური შეარჩიეთ თქვენი სურვილით]; " არსებითი სახელი კვეცა"[87]
  • მატემატიკა___ N8 [67]

გამოიცანი რიცხვი
  • ხეზე 40 ბეღურა იჯდა. მონადირემ გაისროლა თოფი და მოკლა 7 ბეღურა.
  • რამდენი ბეღურა დარჩა ხეზე?

***


суббота, 29 марта 2014 г.

31/03/14

  • ქართული __ ათი ზმნა ჩამოწერეთ სამივე დროში
  • მათემატიკა __ N2 და 5 [68-69]
დამატებითი : მოიფიქრეთ გრძელი მაგალითი რამდენიც გინდათ და გამოიყვანეთ

ნიმუში:

X= 20+20*2+ [(20+20*2)+13]+ 20:5=  და ა.შ....

четверг, 27 марта 2014 г.

დავალებები (I) (II) III კლასი: იის ამბავი

დავალებები (I) (II) III კლასი: იის ამბავი: შეამოწმეთ  თქვენი თავი კითხვაში , რამდენად გამართულად და სწრაფად კითხულობთ!!! თუ ვერ ასწრებ კითხვას გული არ გაიტეხო , სცადე იმდენჯერ, რ...

вторник, 25 марта 2014 г.

საშინაო დავალება 27'03'14

პრეზენტაციაზე მუშაობის პროცესი ...


ქართული ___  "თამარ მეფე"-- პრეზენტაციის მომზადება PowerPoint-ში
მათემატიკა___ გამიკეთეთ ისე, როგორც გასწავლეთ!

понедельник, 24 марта 2014 г.

საშინაო დავალება 26'03'14

  • ქართული___  "მკვეხარას ლექსი"; N4 დასაწერად [145]
  • მათემატიკა ___ N3 [65]
  • დამატებით:

ვსწავლობთ ხალისით


საშინაო დავალება 25'03'14

  • ქართული __ "თამარ მეფე"  რვეულიდან და "წიგნის სამყაროდან"__ წამოიღეთ ბუკები, ფაილში" შეინახეთ სურათები რაც დაგჭირდებათ პრეზენტაციისთვის "თამარი"
  • მატემატიკა__  N2,9,10 [62-63]
  • ბუნება ___ საკვები პროდუქტები ;  სამუშაო რვეულში  _ გვ.58

четверг, 20 марта 2014 г.

საშინაო დავლება 24'03'14

  • ქართული___"ზმნა და დრო"; დასაწერად წერითი სამუშაო.
  • ბუნება___ "საკვები პროდუქტები"
  • მათემატიკა___ N6,9 [61]
დამატებითი ამოცანა:
 

среда, 19 марта 2014 г.

საშინაო დავალება 21 ' 03 ' 14

ქართული ___გაიხსენეთ :
მათემატიკა ___ N3 ,4[60]
დამატებითი დავალება :

ხელოვნებისთვის წამოიღეთ " ერთჯერადი" ჭიქა ან თეფში , ან მუყაო მრგვალი ფორმის , პლასტელინი  და გასაფორმებელად ბრჭყვიალები , ღილები , ლენტები , მოკლედ რასაც მოახერხებთ ...

вторник, 18 марта 2014 г.

საშინაო დავალება 20'03'14

ქართული___ იგივე ; "დავით აღმაშენებელი"[წიგნის სამყაროდან] მოყოლით ან კითხვებზე პასუხუს გაცემით!!!
წაიკითხეთ და დაიმახსოვრეთ :
ქართულ ენაში არსებული სიტყვათა მარაგი ლექსიკური მნიშვნელობისა და გრამატიკული ნიშნების მიხედვით დაყოფილია 10 ჯგუფად. თითოეულ მათგანს მეტყველების ნაწილი ეწოდება.  ქართული ენის გრამატიკაში მეტყველების ნაწილთა კლასიფიკაცია ანტონI,კათალიკოსიდან მოდის.  მან გამოყო 8 მეტყველების ნაწილი.
     
ახალი ქართულის მიხედვით მეტყველების ნაწილებია:
(ჩვენ ვისწავლეთ:)
  1. არსებითი სახელი: წიგნი, სიკეთე..
  2.  ზედსართავი სახელი: ლამაზი, ჭკვიანი...
  3.   რიცხვითი სახელი: ათი, მესამე, მეხუთედი...
  4.    ნაცვალსახელი: მე, შენ, ის,  ჩვენ...
  5.    ზმნა: ვმუშაობ, წერს, ხატავენ..   
    (ვისწავილით მომავალში)
  6.  ზმნიზედა: წინ, სულ, იქ...
  7.   თანდებული: ვით, ზე, თან...
  8.   კავშირი: და, ხან, რომ...
  9.       ნაწილაკი: არც, ღა, თურმე...
  10.   შორისდებული: ოხ, ეჰ, ოჰ... 
მე ვიცი ზოგი მშობელი აწარმოებს კონსპექტს _გრამატიკის რვეულს ცალკე, ბავშვისთვის , რაც ძალიან კარგია, კარგი იქნება ზემოთ მოცემულ ინფორმაციასაც  თუ გადაუტანთ რვეულში!!!
  •  დასაწერად : გადაიწერეთ მოთხრობა , ამოწერეთ მეტყველების ნაწილები და გაარჩიეთ.

მკვეხარა ქოთანი

ქოთნები ერთად შეგროვილიყვნენ. ერთი უფრო მაღლი ქოთანი შუაში ჩამდგარიყო და იკვეხნიდა: მე თქვენისთანა როდი ვარ, მე ოქროს ძირი მაქვსო. უცებ თავს წაადგა ცაცხვი.
მკვეხარა ქოთანს შერცხვა და ხმა გაკმინდა.
  • მათემატიკა ___ N8 [59]
დამატებით :


P.S. ა)ქართულის საკონტროლოს რვეულები არ ჰქონდათ:
  1. კუპატაძე ლიზა
  2. კაკალაშვილ ირაკლის
  3. ბასილაშვილ საბას
  4. მეტონიძე ლიზას
  5. გერმისაშვილ ანრის
[ ამ რვეულებს მგონი პირველი სემესტირიდან ვითხოვ!!!]
ბ) ვიცით , რომ ოთხშაბათობით გვაქვს ორი ქართული __ ამ დღეს უნდა ატარონ__ " წიგნის სამყარო"  ... არ ჰქონდათ:
  1. ითაშვილ ელენეს
  2. ბერუაშვილ ნიკოლოზს
  3. დარბაიძე დაჩის
  4. მეტონიძე ლიზის
  5. ხაჩიძე ნინოს
  6. კუპატაძე ლიზას
  7. ფავლენიშვილ ნიკას
პატ. მშობლობო , უმორჩილესად გთხოვთ  ჩანთა შეუმოწმეთ ბავშვებს სანამ სკოლაში წამოიყვანთ.... ნუ მიანდობთ მათ ყველაფერს , მართალია ვაჩვევთ დამოუკიდებლობას  ,მაგრამ ამ ასაკში მაინც საჭიროებენ თქვენს დახმარებას  !

понедельник, 17 марта 2014 г.

საშინაო დავალება 19-03-14



  • ქართული___ "ყიყინა საფოსტო ყუთი" __კითხვით
  • მათემატიკა___ N12, 13 

წაიკითხეთ : 
ნარიან საწყისთა ანალოგიით (პოვნა, შოვნა) ენაში გაჩნდა ზმნური ვარიანტები, რომელთაგან:
მცდარია: მართებულია:
იპოვნის     იპოვის
იპოვნა        იპოვა                              
იპოვნოს      იპოვოს
უპოვნია      უპოვია
იშოვნის      იშოვის
იშოვნა        იშოვა
იშოვნოს       იშოვოს
უშოვნია       უშოვია

воскресенье, 16 марта 2014 г.

საშინაო დავალება 18-03-14

მათემატიკა ____ N9,10 [55]
დამატებით

ბუნება -____ ,,რისთვის გვჭირდება საჭმელი"
ქართული____ ივარჯიშეთ გრამატიკულ მასალაზე
დასაწერად:   გადაიწერეთ მოთხრობა და ამოიწერეთ არსებითი,ზედსართავი სახელები , ზმნები და გაარჩიეთ .

უსუნო ყვავილი

მინდორში გაშლილიყო მშვენიერი უსუნო ყვავილი. ყმაწვილს ძალიან მოეწონა, მოგლიჯა და თავის ვარდის კონაში ჩაარჭო. პატარა ხანს უკან ისევ ამოაძრო კონიდან, უსუნა და იგრძნო, რომ იმ უბრალო ყვავილს ვარდის საამური სუნი მისცემოდა.
ყმაწვილი დაფიქრდა და თქვა: - ჰო, ახლა კი კარგად მივხვდი, რად მირჩევს დედაჩემი კარგ ამხანაგებში ყოფნასო.

пятница, 14 марта 2014 г.

ლევანიკო , ძალიან მოგვენატრე!!!



საშინაო დავალება 17/03/14

очень красивые анимационные картинки самые красивые анимационные картинки
блестяшки для дневников</лучшие блестяшки скачать бесплатноa>бесплатные красивые блестяшки


  • ქართული___ მოიგონეთ ზღაპარი და დაწერეთ; [ზღაპარი უნდა იყოს თქვენ მიერ მოფიქრებული]
  • მათემატიკა___ დახაზეთ სამი სამკუთხედი და გაიგეთ პერიმეტრი(გამოიყენეთ მილიმეტრებიც მაგ.3სმ4მმ); N6[57] .
  • ბუნება___ კარგად გაიმეორეთ 54-ე, 55-ე, 56-ე, 57-ე, 58-ე გაკვეთილები!!!

დავალებები (I) (II) III კლასი: ჩვენი კინოდარბაზი

დავალებები (I) (II) III კლასი: ჩვენი კინოდარბაზი: ზამთრის ტყის საიდუმლოება

четверг, 13 марта 2014 г.

იქნებ არ დაეთანხმოთ რომელიმე მოსაზრებას... მე მაინც შემოგთავაზეთ :) .



1.მოდი, შენ ნაცვლად მე გავაკეთებ, შენ მაინც არ გამოგდის"
Ø კონტრ ფრაზა: ეცადე თავად გააკეთო, მაგრამ თუ დახმარება დაგჭირდა, ჩემი იმედი გქონდეს".

2 აიღე, რაც გინდა, ოღონდ არ იტირო"
Ø კონტრ ფრაზა: „მესმის, რომ ძალიან გინდა, მაგრამ ხომ იცი ამის უფლებას ვერ მოგცემ".

3. თუ კიდევ ერთხელ მოიქცევი ასე, დაგსჯი"
Ø კონტრ ფრაზა: „გაგაფრთხილე, რაც გელოდა, მაგრამ ყური არ დამიგდე. ნუ განაწყენდები, თუ ჩემს დანაპირებს შევასრულებ".

5. „ნუთუ არ გესმის, რომ..."
Ø კონტრ ფრაზა: „მზად ვარ შენი შეხედულება მოვისმინო (მოზარდებისთვის).

6. „შენ ხომ ბიჭი/გოგო ხარ! ასე არ შეიძლება"
Ø კონტ ფრაზა: „შენ ეს პროფესია ნამდვილად მოგწონს?"

7. კარგი რა, ასეთ სისულელეებზე ნუ დარდობ"
Ø კონტრ ფრაზა: „ვიცი, რომ გეწყინა, მეც მეწყინებოდა".

8. „რადგან ასეთი ხარ, არ მიყვარხარ"
Ø კონტრ ფრაზა: „ცუდად მოიქეცი, მაგრამ მე მაინც მიყვარხარ".

9. „ამის ფული არ გვაქვს, ძალიან ძვირია"
Ø კონტრ ფრაზა: „ძალიან საჭირო ნივთია, მაგრამ შემდეგ კვირას ვიყიდოთ. თანახმა ხარ?"

10. „სხვებს ნორმალური ბავშვები ჰყავთ, მე რა დავაშავე?"
Ø კონტრ ფრაზა: „მე ცუდიც მიყვარხარ და კარგიც".