სხვა გვერდები

...წიგნმა ასე იცის...ერთხელ თუ შეგიყვარდა, ვეღარ მოშორდები. ლიტერატურა თავისას იზამს და იგი თავს შეგაყვარებთ. ხოდა, მოსინჯეთ, ჩემო პატარებო, თუ მაინც არ გჯერათ ჩემი ,იკითხეთ ბევრი და თავად დარწმუნდებით ჩემი სიტყვების სიმართლეში.

. . . . . . . . . . . . . თქვენი ირინა მასწავლებელი





...ჩახუტება ძალიან ბევრს ნიშნავს, განსაკუთრებით ბავშვებისთვის.მე არ ვმოქმედებ წიგნებში დაწერილი კანონების მიხედვით. მე ვუჯერებ და მივყვები მხოლოდ გულის ხმას. ვფიქრობ, ყველაზე საშინელი ავადმყოფობა რაც მსოფლიოს აწუხებს – გულცივობა და სიყვარულის ნაკლებობაა. მე ვიცი, რომ შემიძლია ხალხს მივცე ჩემი სიყვარული და სითბო მხოლოდ ერთი წუთით, ნახევარი საათით, ერთი დღით…თვით, მაგრამ ხომ ვახერხებ და ხომ შემიძლია; –ეს არის ის, რისი კეთებაც მანიჭებს ბედნიერებას.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . პრინცესა დ ა ი ა ნ ა.. . . . . . .. . . [ასე მგონია ჩემი სიტყვებია :) ]

пятница, 30 ноября 2012 г.

საშინაო დავალება 3'12'12

გაგრძელება  მე-16 სერია


  • ......ქართული___,,ცოცხალი ტყუილი" კითხვით-მოყოლით
  • მათემატიკა  ___N5,6,7,8,9 (55 რ.)
  • მოიფიქრეთ ამოცანა ბავშვებზე;      smiles
ჩვენი კინოდარბაზი






შენიშვნა: ,,დინოზავრები" რომ არ იცოდით მოყოლით ___ შემდეგ გაკვეთილზე მომიყვებით , ახლა კი  ბატონებო და ქალბატონებო უყურეთ ფილმს (ჯერჯერობით ,,ნახევრადგაბრაზებული"ვარ)

четверг, 29 ноября 2012 г.

საინაო დავალება 30'11'12

დაისვენეთ და შემდეგ იმეცადინეთ :)
  • ქართული ___ ,,ნაპოვნი სავარცხელი:__კითხვით და მოყოლით; დასაწერად გვ. 43 და დასამზადებლად -აფიშა.გვ44
  • მათემატიკა ___ 51-53 გვ-იდან რაც გაქვთ გასაკეებელი.
იმეცადინე ?  ...ახლა გაერთე! :*




საინტერესო იყო არა ?
ლონდონის ხიდი

вторник, 27 ноября 2012 г.

საშინაო დავალება 29'11'12


  • ...ქართული ___,,კურკა"___თხრობით

დასაწერად  N7 და N8(42)


 დავალება. დააკვირდით სურათებს. ბავშვებს დაარქვით სახელები და ისე წაიკითხეთ წინადადებები.
კახა წიგნს კითხულობს.ნინო სურათს ხატავს.
ვინ კითხულობს წიგნს? - კახა.

ვინ ხატავს სურათს? - ნინო.

კახა არის ადამიანის სახელი.     ნინო არის ადამიანის სახელი.


ყოველ საგანს თავისი სახელი აქვს.




  • ხიდი
     არის საგანი.

    ბურთი
     არის საგანი.

    სკამი
     არის საგანი.


    საგნის აღმნიშვნელ სიტყვას არსებითი სახელი ჰქვია.


  • მათემატიკა___N3(50- რ.); N 10, 11(51-რ.) ; N8 (53-რ)

ჩვენი ხელებით -მე-2 კლასი

...

ჩემი სამშობლო


ოქროს საწმისი
ეს იყო ძალიან ძველად, ჯერ კიდევ ჩვენს წელთ აღრიცხვამდე. შავი ზღვის სანაპიროზე ყვაოდა უმდიდრესი ქართული სამეფო კოლხა, ანუ როგორც სხვაგვარად უწოდებდნენ – ეგრისი. მისი დედაქალაქი იყო კუტაია, დღევანდელი ქუთაისი. იმ დროს, როცა ეს ამბავი მოხდა, კოლხაში მეფობდა აიეტი.
მეფე აიეტი ზღაპრული სიმდიდრის სასახლეში ცხოვრობდა: უამრავი შადრევანი იყო უზარმაზარ დარბაზებში, ზოგიდან ცხელი და ცივი წყლები გადმოსჩქეფდა, ზოგიდან კი რძე და კეთილსურნელოვანი ზეთი. მაგრამ ყველაზე დიდი სიმდიდრე, რაც მეფე აიეტს გააჩნდა, იყო ოქროს მატყლის მქონე ვერძის ტყავი, ანუ ოქროს საწმისი, რომელზეც ეწერა, თუ როგორი წესით უნდა მოეპოვებინათ ოქრო მდინარეთა ქვიშაში.
ოქროს საწმისის შესახებ იცოდნენ ბერძნებმა და მისი ხელში ჩაგდება სურდათ. ერთ დღეს მათი გემი, სახელად „არგო“, კოლხეთის ნაპირებს მოადგა. ბერძენ ზღვაოსნებს, ანუ არგონავტებს, მეთაურობდა ბერძენი უფლისწული იაზონი. ისინი მეფე აიეტს ეახლნენ და თხოვეს, დაეთმო მათთვის ოქროს საწმისი. თავიდან მეფე განარისხა ამ კადნიერმა თხოვნამ, მაგრამ შემდეგ დათანხმდა იმ პირობით, თუ იაზონი შეარულებდა ყველაფერს, რასაც მეფე აიეტი თავად ადვილად ასრულებდა, თუკი მოინდომებდა.
პირველი, რაც იაზონს უნდა გაეკეთებინა იყო ის, რომ აიეტის სპილენძისჩლიქებიანი და ცეცხლისმფრქვეველი ხარები უღელში შეება და მიწა მოეხნა. შემდეგ იქვე მთვლემარე ურჩხული გაეღვიძებინა და მოეკლა, მისთვის კბილები დაეძრო და დაეთესა. ბოლოს კი იმ კბოლებიდან ამოსულ გოლიათებს შებრძოლებოდა და დაეხოცა. იაზონი საგონებელში ჩავარდა, არ იცოდა, რა ეღონა. სწორედ ამ დროს მას მოულოდნელად დამხმარე გამოუჩნდა: ეს გახლდათ აიეტის უმშვენიერესი ასული მედეა, რომელსაც ბერძენი უფლისწული ძლიერ შეყვარებოდა. მედეამ უამრავი გრძნეულება იცოდა, იცნობდა ბალახების სამკურნალო თვისებებსაც და მათგან უებარ წამლებს ამზადებდა. სწორედ მან მისცა იაზონს ისეთი წამალი, რომლის მიღების შემდეგაც იაზონს აღარც ცეცლის სწვავდა და აღარც ხმალი ჭრიდა. ასე, რომ ბერძენმა უფლისწულმა ყველა დავალებას იოლად გაართვა თავი. მაგრამ აიეტი მიხვდა, ვისი გრძნეულებითაც შესძლო იაზონმა მისი დავალებების შესრულება და ოქროს საწმისის დათმობაზე უარი განაცხადა. მაშინ ბერძნებმა ისევ მედეას დახმარებით, რომელმაც ოქროს საწმისის მცხველი გველეშაპი თავისი გრძნეულებით დააძინა, მოიპარეს საგანძური და ძვირფასი ნადავლით სამშობლოში დაბრუნდნენ. მათ თან წაიყვანეს მედეაც, რომელსაც სამშობლოში აღარ დაედგომებოდა.

понедельник, 26 ноября 2012 г.

საშინაო დავალება 28'11'12


  • ქართული___,,ვაშლი და შაქარა"__ზეპირად

დასაწერად__N5, 6 (41)
დამატებითი:

წერის დროს წინადადების ბოლოს წერტილს ვსვამთ.


  1. დავალება. გადაიწერეთ წინადადება რვეულში და დასვით წერტილი.

    მჩხავანა კატა თაგვს ვერ დაიჭერსო


ბულბული გალობს.

ქორი მიფრინავს.

  1. 2.  დავალება. გადაიწერეთ რვეულში ეს წინადადებები და თითოეული წინადადების ბოლოს დასვით წერტილი.



  • მატემატიკა___ N5, 10, 11.(48-49)
  • დახაზეთ N1 (48)
სახალისო
  1. რა არის ქვეყნად ისეთი, რაც ყველაფერს სჭირდება?
    პასუხი: (..........)
  2. ყველაზე ცელქი და მოუსვენარი ბავშვი როდის არის ყველაზე მშვიდად?
    პასუხი: (...............)
  3. რისი შეჩერება არ შეუძლია არავითარ ძალას?
    პასუხი: (...........)
    გადაწერთ მათემატიკის რვეულში

ჩვენ ვართ მეგობრები!!!!





ჩვენ ერთი ოჯახი ვართ!!! :)))

ჩვენი ხელით გაკეთებული მოსაწვევები










დაისვენეთ და ნახეთ მე-14  სერია...




...

среда, 21 ноября 2012 г.

საშინაო დავალება 26'11'12

                                                        გიორგობა
  • ...ქართული__              ხალხური ლექსები  _ზეპირად
  • წაიკითხეთ:,,ბუზი და ეტლი"   ;  ,,ლოკოკინა და ხვლიკი" ;  ,,მუქარა" ;  ,,ვანო და ქვევრი"
დაამზადე მოსაწვევი( და ჩააწებე რვეულში)"
გადახედეთ ,,შემაჯამებელ კითხვებს" და გაეცით პასუხები ( რა თქმა უნდა ზეპირად  )


  • მატემატიკა___ გვ.42 - 43  N6, 7, 9, 10.


ეს ტესტი , ვინც შეცდომით გააკეთა სკოლაში ,
 თავიდან გააკეთეთ  სახლში!!!

  • დამატებითი დავალება იხ. აქ
  • მშობლების საყურადღებოდ ___სახელმძღვანელოდან ავარჯიშეთ 90-დან  95ე  გვერდამდე.



მონტაჟი გოგებაშვილზე 
  1. ლევანი__ნიკიტა
  2. ირაკლი__ნიკოლოზი
  3. ნიკა ფავლ.___მეტონიძე
  4. კევლიშვილი___ჭელიძე
  5. ანრი___ დაჩი
  6. ბასილაშვილი__ ცხვედაძე
  7. თაქთაქიშვილი___ კუპატაძე
  8. კანელაკი___ანდრია
  9. ძაბახიძე___კბილაშვილი
  10. ელენე___ ანრი
  11. გოგოძე___ალექსანდრე

დაწყვილებულ   ბავშვებს აქვთ ერთი და იგივე ტექსტი.
ტექსტები  იხილეთ პირად კედელზე .

вторник, 20 ноября 2012 г.

საშინაო დავალება 22'11'12


  • ქართული___ ,,ჩხუბს თავლაფიანობა მოსდევს" __კითხვით და მოყოლით;

დასაწერად___  N8, და ეს  ..ფარნავაზმა  შორაპნისა და დიმის ციხეები ააგო, დანგრეული ციხე-ქალაქები აღადგინა და მცხეთას მტკიცე კედელი შემოავლო.  კარნახით
  • მათემატიკა   N7, 8, 9, 15.(41 რ.)  და დამატებით ეს
პარასკევს ვისვენებთ , წინასწარ გილოცავთ გ ი ო რ გ ო ბ ა ს!!!

რუბრიკაში ,,იცით თუ არა , რომ...".

понедельник, 19 ноября 2012 г.

საშინაო დავალება 21,11,12


  • ...ქართული__,,მოუთმენლობის მსხვერპლი"_კითხვით და მოყოლით;
დასაწერად ___    დავალება N7.
  • მათემატიკა __ N12(39)  N2 და 3(40) ზეპირად სავარჯიშოდ ;N5,6 (40) რვეულში 


პარალელური კლასის ზოგიერთი მშობლის საყურადღებოდ__ ყოველდღე გამოატანეთ მათემატიკის სახელმძღვანელო !   სკოლაში ყოველთვის ვმუშაობთ აღნიშნულ წიგნში.

ჩემი კლასის მშობლების საყურადღებოდ __ როდესაც წერით დავალებას შეასრულებენ, ქართულში __ ივარჯიშონ ამ დავალების წაკითხვაშიც. შესრულებული დავალების წაკითხვა  ზოგიერთს უჭირს და უხერხულ სიტუაციაში ვარდება ბავშვი!!!

უფროსებისთვის

2 მიზეზი, რის გამოც უნდა ჩაეხუტოთ ადამიანებს | 4motivi.com

უწმინდესი და უნეტარესი ილია II


‎"უფალი, მართალია, სამართლიანია, მაგრამ, ამავე დროს მოწყალეც, რომელიც არა ცოდვათა ჩვენთაებრ მოგვაგებს, არამედ ჩვენი გამოსწორებისათვის გვწვრთნის იმის გათვალისწინებით, თუ რამდენის დატევნა შეგვიძლია. ამიტომაც რა მდგომარეობაშიც არ უნდა ვიყოთ, გაცილებით უკეთესად ვართ, ვიდრე ვიმსახურებთ და მრავალჭირგამოვლილი წმ. იოანე ოქროპირის მსგავსად მუდამ მადლობას უნდა ვწირავდეთ ღმერთს ყველაფრისათვის. და თუ გვსურს, მდგომარეობის გამოსწორება, უნდა ვიტვირთოთ ჩვენი წილი პასუხისმგებლობა და უფლის წყალობა ამით მოვიპოვოთ. ეს არის ყველაზე მთავარი. ჩვენით კი ვერაფერს გავხდებით. მხოლოდ საკუთარ შესაძლებლობებზე დაყრდნობა დამღუპველი იყო და იქნება ყოველთვის."
უწმინდესი და უნეტარესი ილია II

მე4 კლასში გაკეთებული პროექტები


  • მე-41 კლასი

    ჩატარებული აქტივობები და პროექტები

    პროექტი ..ნორჩი მწერალი
    მიზანი :

    Ø  მუშაობის ორიგინალობისა და გამომგონებლობის დემონსტრირება;
    Ø  შემოქმედებითი იდეების პრაქტიკული გამოცდა ინოვაციურ სფეროში;
    საღი მსჯელობა;
    Ø  აზრის ეფექტურად გამოხატვა წერილობით ,თუ სიტყვიერი ფორმთ;
    Ø  სხვადასხვა სახის ტექნოლოგიების შესწავლა, რომლი გამოყენებაც
    შესაძლებელია მოსწავლეების და მასწავლებლების მიერ;
    Ø  სხვადსახვა ხასიათის,მიზნისა და დანიშნულების წერილობითი ტექსტების შეთხზვა ;
    Ø  კლასის ,,გამომცემლობისშექმნა;
    Ø  მკითხველის დარბაზი.

     


    ბავშვების მიერ აკინძული წიგნები

    2015 წლის   19 აპრილს , სკოლის დირქტორის - ლელა ნერგაძის , ასევე თვითმართველობის დახმარებითა და გვერდში დგომით , მოვახერხეთ და შეძლებისდაგვარად ხელდამშვენებულნი (რისთვისაც  დიდი მადლობა მინდა გადავუხადო მშობლებს , ასევე თანადგომისთვის )ვესტუმრეთ  მოხუცთა თავშესაფარსჩვენი ოჯახი“ , მოვინახულოთ  ჩვენი    ბებიკოები(უკვე ასე მოიხსენიებენ მათ ჩემი პატარები), მივულოცეთ აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაული დაკვირაცხოვლობა“, მოვეფერეთ  და გულში ჩავიკარით. ბავშვებმა დაწერეს სიყვარულით და სითბოთი სავსე წერილები , გააფორმეს , მოხატეს ბარათები თავიანთი პატარა ხელებით და გადასცეს ბებიებს სამახსოვროდ. საოცარი ემოციებით დატვირთული და დადებითად დამუხტულები წამოვედიტ იქიდან. დიდი მადლობა ამ არაჩვეულებრივ ქალბატონებს მადლიერების გამოხატვისთვის , გულღია დახვედრისთვის, ხალისიანობისთვის, ტკბილი სიმღერისთვის , ცეკვისთვის _ ჩემს მოსწავლეებს ამუდამო ტკბილ მოგონებად ექცათ 2015 წლის 19 აპრილი.
    მიზანი:
    Ø პიროვნული და მორალური განვითარებ;
    Ø პიროვნების განვითარება სოციალური და სულიერი კუთხით ;
    Ø  პიროვნება, სოციუმი ჩემს გარშემო,
    პროექტი  ,,კოსმოსი“
    მიზანი:
    Ø  დამოუკიდებლად მუშაობა , ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება
    Ø  პრეზენტაციების გაკეთება ,ნახატების შექმნა-გამოფენა(ინტეგრირება ,,ხელოვნებასთან“,აქვე_მშობლების ჩართულობა )
    Ø  პრეზენტაციის გაკეთების უნარის გამომუშავება
    Ø  პლანეტების გაცნობა
    Ø თვალსაწიერის გაფართოება -  ტექნოლოგიური და სამეცნიერო მიღწევები.
    Ø  როლური თამაში ,ინსცენირება _ მინისპექტაკლი ,,პლანეტების აღლუმი“





    Ø  პროექტი :,,გაავარჩინოთ დედამიწა“
    მიზანი:

    Ø  საუბარი თემაზე : ,,რატომ უნდა გავუფრთხილდეთ ბუნებას“,
    Ø გარემოს დაცვის კულტურა __გარემოს და ბუნების მოფრთხილება;
    Ø  ადეკვატურად და პროდუქტიულად თანამშრომლობა;
    Ø  სკოლის ,,ეკო-კლუბში გაწევრიანება და აქტიური ჩართულობა;
    Ø  პრეზენტაციების გაკათება _ჯგუფური მუშაობა;
    Ø  ურთიერთთანამშრომლობა.



    პროექტი : ,,საქართველოს მეფეები“
    მიზანი და აქტივობები:

    Ø  საქართველოს ისტორიის გაცნობა ,მიმოხილვა
    Ø პატრიოტული ცნობიერება - სამშობლო, ისტორია, გამოჩენილი პიროვნებები, მნიშვნელოვანი მოვლენები, ტრადიციები, წესები და კანონები;
    Ø  მეფებზე ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში
    Ø  ნახატების გამოფენა
    Ø  ინსცენირება __ ,,ჩემი სამშობლო საქართველოა“

    ~

    საახალწლო ღონისძიება
    მიზანი:
    Ø  მოსწავლის შინაგანი ძალების აქტივაცია, ნიჭისა და შესაძლებლობების გამოვლენისათვის პირობების შექმნა;
    Ø თვითშეფასების დონის ამაღლება;
    Ø თავისუფალი პიროვნების ფორმირება;
    Ø ყველა ბავშვი უნიკალურია.__ მათში ნიჭისა და ძლიერი მხარეების აღმოჩენა, 
     
    სპექტაკლი ,,წუნა და წრუწუნა“
    მინი-პროექტი ,,არა ბარბარიზმებს“
    მიზანი : ,,აღმოვაჩინოთ“ ბარბარიზმები და აღმოვფხვრათ ისინი და დავიცვათ ენის სიწმინდე
    აქციაში ჩართვა
                                              
                     
                                               



  • პროექტი ,,ჯადისნური ღამე" ...IIIკლასი:პროექტში მონაწილეობა მიიღო მთელმა კლასმა . დიდი მონდომებით მოვემზადეთ , ხელოვნების გაკვეთილებზე ბავშვებმა დაამზადეს აპლიკაციებით და ნახატებით გაფორმებული მოსაწვევები , ასევე (ჩემი დახმარებით) ბავშვებმა ,,კომპიუტერის დახმარებით" გააკეთეს აფიშები.
  •  
წარმოდგენილი იყო :
  • ოთხი სპექტაკლი 
  • ცეკვა და სიმღერები
  • გააკეთეს პრეზენტაციები --,,პოვერ-პოინტში" გაკეთებული მასალები.
  •  ახალი წელი 2014
  •  პროექტი : ,, ნორჩი მწერლები" 
  • ვიდეომასალები:
  1. იხილეთ ვიდეო აქ   
  2. დაიდება


მიზანი: თხრობის ნიჭის  გაღრმავება, კეთილგანწყობის გაღვივება ცხოველთა და ფრინველთა სამყაროს მიმართ, საკუთარი შესაძლებლობების გამოვლენის სურვილის გაღვიძება და სხვ. 

ბავშვებმა გადაწყვიტეს ცოტა ხნით გამხდარიყვნენ მწერლები და მოთხრობები დაეწერათ ჩიტუნაზე ___თემა: ,,ერთი ჩიტუნას ამბავი", გამოეხატათ სიყვარული , ჩიტებისადმი და საერთოდ ბუნებისადმი... ჩვენი დევიზია გვიყვარდეს ცხოველები და ფრინველები, გავუფრთხილდეთ ბუნებას 
თემა : ,, ერთი ჩიტუნას ამბავი"
ანდრია გივიშვილი-ამილახვარი

ირაკლი  კაკალაშვილი



ანა  კანდელაკი

ლიზი თაქთაქიშვილი

ლიზი ჭელიძე

დათო კბილაშვილი

ლიზი მეტონიძე

ალექსანდრა ძაბახიძე



ნიკა ფავლენიშვილი
ნიკა ბერუაშვილი
საბა გოგოძე

ნიკიტა ბალახაშვილი
ლუკა ცხვედაძე




დარბაიძე დაჩი
აბუაშვილი ლევან



მესამე კლასშიც გრძელდება ეს პროექტი: